printlogo


کد خبر: 226579تاریخ: 1399/12/27 00:00
تیر خلاص کریم به قلب منتقدین
مورفین موقت

میعاد نیک
 
درست همان روزهایی که رئال مادرید با شدید شدن بحران همیشگی فقر گل مواجه شده و در مخمصه گیر افتاده، روح خوانیتویی سپیدها به خروش در‌می‌آید تا همه چیز تنها در کسری از ثانیه تغییر کند. لوس بلانکوس که در یک آزمون به‌ظاهر آسان مقابل الچه صف‌آرایی کرده بود، شاید خود را یک برنده از پیش تعیین شده می‌دانست اما سریال اشتباهات مشکوک داوری علیه رئالی‌ها و البته بی‌دقتی وینگرهای بی‌تجربه مادریدی باعث شد تا برخلاف جریان بازی، این حریف بی‌نام و نشان‌شان باشد که دست بالا را گرفته و گل اول مسابقه را به‌ثمر برساند.
ورق‌های بازی دقیقاً از جایی برگشت که رئال مادرید عقب افتاد و خون سپیدها به جوشش درآمد. هر جنگی یک عرصه دارد و هر عرصه هم یک قهرمان اما شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که قهرمان کام‌بک رئالی‌ها در شب عجیب استادیوم آلفردو دی‌استفانو، کریم بنزما باشد. درست در همان روزهایی که زمزمه خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه توسط رسانه‌های اطراف باشگاه منتشر می‌شد و البته رؤیای بازگشت کریستیانو رونالدو هم در ذهن هواداران رئال مادرید شکل می‌گرفت، کریم بازگشت و یک‌‎تنه نتیجه بازی را تغییر داد تا نشان دهد که اگر بخواهد، چیزی برایش غیرممکن نیست.
درخشش بنزما در این دیدار باعث شد تا رئال 3 امتیاز شیرین را در خانه حفظ کند اما این موضوع نمی‌تواند پایانی بر مشکلات مادریدی‌ها باشد. لوس بلانکوس هنوز با مشکل گل‌زنی روبه‌روست و ادن هازارد هم چیزی بیشتر از یک بازیکن بی‌مصرف نشان نداده. سپیدها در تابستان نقل‌وانتقالاتی جدید علاوه بر حفظ اسطوره‌ای مانند سرخیو راموس و البته خرید یک مدافع جوان برای پروژه‌های درازمدت، نیاز مبرم به جذب ستاره‌هایی مانند هالند و امباپه دارند تا سانتیاگو برنابئوی جدید با نسل سوم کهکشانی‌ها بازگشایی شود. در کنار همه این احتمالات، شایعه بازگشت پادشاه پرتغالی را هم متصور شوید؛ شهر مادرید با بازگشت کریستیانو از همیشه پرشورتر خواهد شد.

Page Generated in 0.0052 sec