printlogo


کد خبر: 226571تاریخ: 1399/12/27 00:00
در چنین روزی 27 اسفند 1382
زنگ خطر برای تیم فوتبال امید ایران به صدا درآمد

تیــم فوتبال امید ایران در دومیــن دیدار خود در چارچــوب رقابت‌های مقدماتی بازی‌های المپیک 2004 آتن، در تهران مغلوب تیم کره جنوبی شد و زنگ خطر برای این تیم به صدا درآمد.
بازی ضعیف تیم ایران در این دیدار غیرمنتظره بود. غیبت جواد کاظمیان به دلیل مرگ نابهنگام برادرش، سبب افت توان روحی بازیکنان این تیـــم شده بود، ناآماده بودن محرم نویدکیا کاپیتان تیم ایران، بازی بسیار خــــوب و حساب شده تیم کره و در شرایط ایده‌آل نبودن برخی بازیکنان کلیدی ایــــران مانند مبعلی، کعبی، بداوی و معدنچی، احتیاط بیش از حد بازیکنان تیـــــــم کشورمان، تنها بودن آرش برهانی در خط حمله و تشویق بی‌امان تماشاگـــران کره‌ای را می‌توان از جمله دلایل شکست تیم ایران و پیروزی سرنوشت‌ســـــاز و شیرین تیم کره در این دیدار برشمرد.
کار بی‌نقص خطوط مختلف تیم کره در دفاع، میانه و حمله، بازی‌سازی از خط دفاع، دفاع از زمین حریف، فشار و پرسینگ روی بازیکنان کلیدی ایران و مهار آنان مانند نویدکیا، کعبی، مبعلی و بداوی، پوشش مناسب در خط دفاع، حضور به موقع بازیکنان در حمله و دفاع از جمله عوامل برتری تیم کره در این دیدار بود و در اغلب دقایق مسابقه به نظر می‌رسید که کره‌ای‌ها در زمیـــن خودی و در مقابل تماشاگرانشان بازی می‌کنند.
تیم کره جنوبی با این پیروزی صاحب 6 امتیاز از دو مسابقه شد و هم‌اکنون در صــدر جدول گروه یک این رقابت‌ها قرار دارد و با امیدی بیش از سه تیم دیگر گروه به راه خود ادامه می‌دهد.
 

Page Generated in 0.0044 sec