printlogo


کد خبر: 226550تاریخ: 1399/12/27 00:00
مصاحبه

اخباری: سبک بازی استقلال متحول شده
استقلال و ماشین‌سازی امروز و در تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. سعید اخباری سرمربی ماشین‌سازی درباره این بازی مهم می‌گوید: «بازی امروز برای تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی، یک بازی خیلی مهم است. از این جهت که یک تیم در کورس قهرمانی می‌جنگد و یک تیم هم برای فرار از سقوط تلاش می‌کند. دیدارهایی که به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود، شرایط روحی و روانی متفاوتی را دنبال می‌کند. ما امروز با تیمی بازی داریم که سبک بازی‌شان نسبت به قبل متحول شده و خیلی توپ را بهتر می‌چرخانند و بازیکنان خوب و کادرفنی فوق‌العاده‌ای در اختیار دارند.» اخباری در مورد بازگشت به ماشین‌سازی هم توضیح می‌دهد: «دیروز مجدداً به مجموعه تیم ماشین‌سازی ملحق شدم و بازیکنان پس از دو بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی و دو شکست متوالی، از لحاظ روحی و روانی دچار آسیب شده‌اند. سعی می‌کنیم روی مسائل روحی آنها کار کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بازیکنان را برای انجام بازی خیلی خوبی برابر استقلال آماده کنیم. همانطور که از لحاظ سبک فوتبالی و استایل بازی در نیم‌فصل نخست بازی‌های خوبی را انجام دادیم، امیدواریم دوباره به همان سبک قبلی برگردیم و بازیکنان‌مان هم این پتانسیل را دارند و امیدوارم امروز آغاز این تغییرات در ماشین‌سازی باشد.»
  
 
پاشایی: مساوی به دردمان نمی‌خورد
 حسین پاشایی مربی پیکان که تیمش را برای بازی امروز مقابل ذوب‌آهن آماده کرده معتقد است نتیجه تساوی به درد هیچ‌یک از این دو تیم نمی‌خورد: «فکر می‌کنم ذوب‌آهن تیم خوب و باکیفیتی است و امروز بازی سختی را در پیش داریم که مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و هدف ما پیروزی و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. همین هدف را ذوب‌آهن هم دارد تا خودشان را از تیم‌های قعر جدول جدا کنند و همین مسأله کار را برای ما سخت و دشوار می‌کند. با توجه به تغییر و تحولاتی که تیم ذوب‌آهن در کادرفنی انجام داده و نتایج خوبی هم کسب کرده، امیدواریم امروز یک بازی خیلی زیبا را شاهد باشیم و بتوانیم در کنار یک بازی خوب، سه امتیاز بازی را هم کسب کنیم.» پاشایی درباره اینکه پیکان در 7 بازی گذشته فقط در یک بازی برنده شده و آیا از این روند راضی است، می‌گوید: «کیفیت تیمی ما واقعاً خوب است و بازی‌ها را نگاه می‌کنیم، خیلی امیدواریم در بازی‌های آینده این ناکامی را از لحاظ نتیجه‌گیری و کسب امتیاز جبران کنیم. خیلی تیم خوب و جوانی داریم و امیدواریم اشتباهات این بازیکنان جوان و همینطور کادرفنی به حداقل برسد تا برای بازی‌های آینده، در کنار بازی‌های باکیفیتی که انجام می‌دهیم، بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.»
  
 
استکی: آماده بازی با پیکان هستیم
حسن استکی مربی ذوب‌آهن از شرایط خوب تیمش در آستانه بازی با پیکان خبر می‌دهد: «تمرینات خوبی را در هفته اخیر پشت سر گذاشتیم. آقای مجتبی حسینی تاکتیک‌های خوبی برای این مسابقه در نظر گرفته تا نتیجه لازم را در بازی با پیکان بگیریم. دو برد خوب را در جام حذفی و لیگ برتر به دست آوردیم و بچه‌های تیم از نظر روانی و انگیزشی در شرایط خوبی هستند و امیدوارم نمایش قابل قبولی مقابل پیکان داشته باشیم. امیدواریم بازی خوبی مقابل پیکان انجام شود و با نتیجه و شرایط خوبی این مسابقه را به پایان برسانیم و در سال جدید اتفاقات خوبی برای تمام مردم ایران و ورزشکاران بیفتد.»
  
 
جعفری: تیم بم قهرمان واقعی است
مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم که تیمش بعد از چند دوره قهرمانی، این بار به نایب قهرمانی رضایت داد، درباره لیگ سال ۹۹ می‌گوید: «در بازی مقابل سپاهان اصفهان به دلیل بستری شدن پسرم در بیمارستان همراه تیم نبودم و بازیکنانم بدون مربی برابر این تیم مسابقه دادند که 2 بر یک شکست خورده و صدرنشینی را از دست دادند. فکر می‌کنم اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد و من کنار تیم بودم، شاید چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد. در بازی پایانی برابر وچان کردستان همراه تیم بودم و خوشبختانه 4 بر صفر پیروز شدیم. به هر حال به تیم شهرداری سیرجان تبریک گفته و به شاگردانم هم که از جان و دل زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم.» جعفری در مورد از دست دادن هشتمین قهرمانی متوالی لیگ برتر فوتبال زنان توضیح می‌دهد: «شاید یک اتفاق باعث شد قهرمان ‌نشویم، چون نبود یک مربی در کنار تیم تأثیرگذار است و شاگردانم نگران بیماری پسرم بودند. در مجموع معتقدم شهرداری بم قهرمان واقعی است، چون اگرچه اول فصل نتیجه خوبی کسب نکردیم اما توانستیم تیم را جمع کرده و در دو بازی قبل هم شهرداری سیرجان را شکست داده و صدرنشین شدیم اما در بازی مقابل سپاهان شاید حکمت الهی بود که نتوانم تیم را همراهی کنم و اخراج مونا حمودی و حضور نداشتن من در کسب این نتیجه بی‌تأثیر نبود.»
 

Page Generated in 0.0058 sec