printlogo


کد خبر: 226547تاریخ: 1399/12/27 00:00
آخرین تلاش‌ها برای موفقیت در سال ۹۹

لیگ یک
حامد حسینی   
 
تیم شهرداری آستارا که به نظر می‌رسد پس از استعفای پایان رافت حال و روز خوبی ندارد شکست سنگینی را در خانه مقابل شاهین بوشهر که با داود مهابادی متحول شده، متحمل شد اما استقلال خوزستان هم در زمین بادران به تساوی بدون گل رضایت داد. با این نتایج، شهرداری آستارا موفق شد صدرنشین بماند چراکه شاگردان امیر خلیفه‌اصل شانس صدرنشینی را با تساوی مقابل بادران از دست دادند. البته این صدرنشینی ممکن است امروز تغییر کند چراکه مس کرمان باید مقابل گل‌ریحان به میدان برود و برای بازگشت به صدر تلاش کند. شاگردان رضا مهاجری که در آخرین بازی به استقلال خوزستان باختند و در جام حذفی هم مغلوب گل‌گهر سیرجان شدند حالا به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند. آنها امروز شانس خوبی برای پیروزی مقابل تیم پایین جدولی گل‌ریحان البرز و رسیدن به صدر جدول دارند که باید دید این اتفاق می‌افتد یا نه. فجرسپاسی 27 امتیازی هم فرصت خوبی برای بهبود جایگاهش در جدول و کم کردن فاصله‌اش با مدعیان دارد اما حریف آنها یعنی خوشه‌طلایی ساوه که به مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی هم صعود کرده، در آخرین بازی مقابل رایکا در خانه‌اش متوقف شد و حالا به دنبال جبران است.
تیم انتهای جدولی نود ارومیه پس از تساوی خانگی با خیبر خرم‌آباد، امروز باید مقابل هوادار به میدان برود. مقابل تیمی که از روزهای خوبش در ابتدای فصل فاصله گرفته و اگر امروز هم نتیجه نگیرد کارش در ادامه مسیر بسیار سخت‌تر خواهد شد. رضا عنایتی باید به بازی‌های ابتدای فصل تیمش برگردد و ضعف‌های تیمش و اینکه چه روندی در پیش گرفتند که امتیازهای با ارزشی را از دست دادند، شناسایی و برطرف کند.
چوکای انتهای جدولی هم برای ایجاد حاشیه امنیت چاره‌ای جز پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد ندارد. از تیم خیبر با بازیکنانی که به خدمت گرفته انتظار می‌رود نتایج بهتری را کسب کند. خیبر در بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان موفق به پیروزی و صعود شد که این مسأله بدون شک انگیزه بازیکنان را بالا خواهد برد. عبداالله ویسی شاید از این به بعد فشار بیشتری را احساس می‌کند چون هر چه خواسته باشگاه برایش فراهم کرده است و حالا از او در کنار موفقیت در جام حذفی، انتظار صعود به لیگ برتر می‌رود.
پارس جم هم بعد از چند هفته ناکامی در بازی قبلی موفق به شکست قشقایی شیراز شد. حالا محمد نصرتی تیمش را برای بازی با آرمان‌گهر آماده می‌کند. تیمی که هفته گذشته مغلوب چوکا شد. تیم سیرجانی اگر بازنده از زمین خارج شود بیش از پیش به منطقه سقوط نزدیک می‌شود. پس شاگردان قاسم شهبا چاره‌ای ندارند جز اینکه در بازی امروز تمام تلاش‌شان را برای کسب پیروزی به کار گیرند. البته آرمان‌گهر بدون شک کار سختی مقابل پارس جنوبی جم خواهد داشت. ملوان هم که هفته‌های اخیر شرایط خوبی ندارد، امروز میهمان قشقایی شیراز است و تلاش می‌کند سال ۹۹ را با یک اتفاق خوش به پایان ببرد و با کسب پیروزی به رده‌های بالای جدول برگردد. ملوان که قرار بود یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشد، حالا در رده یازدهم جدول قرار دارد. البته شاگردان مازیار زارع با توجه به اینکه ۲۲ امتیاز دارند، فاصله چندانی تا رسیدن به تیم‌های بالای جدول ندارند و تنها یک برد و کسب ۳ امتیاز می‌تواند جایگاه آنها را متحول کند.
در آخرین بازی هم استقلال ملاثانی از رایکا بابل پذیرایی می‌کند. فاصله کم امتیازی این دو تیم اهمیت سه امتیازش را بیشتر می‌کند. هر دو تیم هفته گذشته مقابل حریفان‌شان متوقف شدند و حالا سرشار از انگیزه هستند که شکست هفته قبل خود را جبران کنند.
 
چهارشنبه ۲۷/۱۲/۹۹، ساعت ۱۵:۰۰
قشقایی شیراز ملوان  
مس کرمان      گل‌ریحان البرز  
نود ارومیه هوادار  
خوشه‌طلایی ساوه    فجر سپاسی  
چوکا تالش     خیبر خرم‌آباد  
پارس جنوبی جم آرمان‌گهر  
استقلال ملاثانی   رایکا بابل (ساعت ۱۵:۳۰)
 
 

 


Page Generated in 0.0046 sec