printlogo


کد خبر: 226546تاریخ: 1399/12/27 00:00
زارعی: تغییرات کادرفنی به ضرر ماشین‌سازی است
می‌توانیم از استقـلال امتیـــاز بگیریم
ما پارسال رفت و برگشت استقلال را شکست دادیم و این فصل هم در تهران بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم اما بدشانس بودیم. البته در مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم که امیدوارم این نتیجه نگرفتن هم درست شود

گفت و گو
سمیرا شیرمردی  
 
ماشین‌سازی تبریز که امروز باید مقابل استقلال به میدان برود، باز هم دچار تغییر و تحولات در کادرفنی‌اش شد. این تیم بعد از رفتن سعید اخباری، برای نیم‌فصل دوم روی مهدی پاشازاده حساب باز کرده بود تا بتواند سبزپوشان را از قعر جدول نجات دهد اما پاشازاده خیلی زود از حضور در ماشین‌سازی پشیمان شد و کنار رفت. به این ترتیب باز هم سعید اخباری به عنوان سرمربی ماشین‌سازی کارش را در این تیم شروع کرد تا سبزپوشان را برای بازی با استقلال آماده کند. اتابک زارعی مهاجم جوان ماشین‌سازی که با گل زیبایش مقابل استقلال شناخته شد، بعد از گذراندن دوران مصدومیت، حالا کم‌کم آماده می‌شود تا به تیمش در بازی‌های آینده کمک کند. زارعی که امیدوار است ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند، درباره شرایط تیم، بازی با استقلال و... صحبت‌های جالبی دارد.
 
ماشین‌سازی محله برو بیا شده و بار دیگر شاهد تغییر کادرفنی‌اش بودیم. این همه تغییر به تیم ضربه نمی‌زند؟
 
چرا اتفاقاً این تغییرات به ضررمان بود. مشکل تیم ما مربی نبود. اخباری با تیم هماهنگ شده بود و خوب کار می‌کرد اما پاشازاده آمد که حالا شنیدم ایشان هم خودش تصمیم گرفته برود و ظاهراً نتوانست کار کند. سعید اخباری دوباره برگشت که امیدواریم نتیجه بگیریم. شرایط تیم اصلاً خوب نیست و امتیاز کم داریم که همین مسأله باعث شد گزینه سقوط باشیم. باید تلاش کنیم در ۳، ۴ بازی آینده ببریم.
 یعنی فکر می‌کنی با شرایطی که ماشین‌سازی دارد، می‌توانید در ۳، ۴ بازی آینده ببرید؟
 شرایط‌‌‌مان داشت خوب می‌شد و در ۲ بازی آخر با سعید اخباری، یک برد و یک مساوی داشتیم اما متأسفانه جدا  و اوضاع بدتر شد. اگر ۳، ۴ بازی نتیجه بگیریم شرایط بهتر می‌شود.
اخباری چرا رفت؟
فکر می‌کنم به خاطر شرایط تیم رفت و اینکه اوضاع مالی باشگاه خوب نبود.
یعنی الان خوب شده که برگشته است؟
حتماً اوضاع مالی خوب شده.
در این مدت دریافتی داشتید؟
فعلاً نه اما گفتند احتمالاً امروز می‌دهند.
تا الان چند درصد از قراردادتان را گرفته‌اید؟
ما تا الان ۲۰ درصد گرفته‌ایم که گفتند امروز آن را به ۳۵ درصد می‌رسانند.
با وجود همه مشکلاتی که تیم‌تان دارد و اینکه کلاً ۹ امتیاز دارید، امیدوارید ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند؟
ان‌شاءالله می‌مانیم. اوضاع تیم کلاً خوب نیست اما تلاش می‌کنیم به خاطر خودمان هم که شده بهتر از قبل کار کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند.
یکی از مشکلات اصلی ماشین‌سازی نداشتن مهاجم است که هنوز این مشکل حل نشده.
ما پیمان بابایی را داشتیم که جدا شد و رفت اما شهرام سالاری مهاجم خوبی است. سالاری در نیم‌فصل اول هافبک راست بازی می‌کرد اما پست تخصصی‌اش مهاجم است که فکر می‌کنم می‌تواند به تیم کمک کند.
خودت چه زمانی برمی‌گردی؟
من این بازی هم به دلیل مصدومیت نمی‌توانم در خدمت تیم باشم اما از هفته بعد که با گل‌گهر بازی داریم می‌توانم به میدان بروم.
پیش‌بینی‌‌ات از بازی با استقلال چطور است؟
حتماً یک امتیاز می‌گیریم.
یعنی به همین یک امتیاز برای بازی خانگی قانع هستید؟!
نه ما برای برد به زمین می‌رویم اما منظورم این است که حتماً یک امتیاز را می‌گیریم.
شما را خیلی‌ها با آن گلی که به استقلال زدی می‌شناسند اما در این بازی غایب هستی.
خیلی دوست داشتم بازی کنم اما همچنان مصدوم هستم و به این بازی نمی‌رسم. خودم هم آن گل را خیلی دوست دارم و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.
 ماشین‌سازی معمولاً مقابل استقلال خوب نتیجه می‌گیرد.
بله، ما پارسال رفت و برگشت استقلال را شکست دادیم و این فصل هم در تهران بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم اما بدشانس بودیم. البته در مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم که امیدوارم این نتیجه نگرفتن هم درست شود. اگر ماشین‌سازی تبریز ۲ برد بیاورد مشکلات برطرف می‌شود. ما در نیم ‌فصل اول یک برد خوب آوردیم اما سرمربی رفت و سرمربی جدید برای اینکه با تیم وفق پیدا کند نیاز به زمان داشت. خدا را شکر حالا سرمربی آمده که نسبت به تیم شناخت خوبی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند.
 نبود تماشاگران هم خیلی به ماشین‌سازی ضربه زده است.
 بله، این فصل که تماشاگر نمی‌آید واقعاً فوتبال نمی‌چسبد.
 
 
 

Page Generated in 0.0058 sec