printlogo


کد خبر: 226544تاریخ: 1399/12/27 00:00
لژیونرها

شکست سنگین خنت مقابل بروژ
ناامیدی میلاد محمدی و رفقا
در آخرین مسابقه هفته سی‌ام ژوپیلر لیگ بلژیک، تیم خنت که میلاد محمدی را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب داشت، در استادیوم قلامکو آرنا به مصاف کلوب بروژ صدرنشین رفت. یاران محمدی که در دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی برابر اوستنده شده و با برتری مقابل کلوب بروژ شانس صعود به رده هشتم را داشتند، در این بازی خانگی باخت سنگینی را تجربه کردند. تیم فوتبال خنت با شکست چهار بر صفر مقابل کلوب بروژ که دوازدهمین باخت فصل آنها بود، ۴۰ امتیازی ماند و نتوانست از رتبه یازدهم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک بالا برود. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی خنت بلژیک همانند دو دیدار اخیرشان حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل کلوب بروژ داشت و در دقیقه ۳۴ یک موقعیت گل خلق کرد که شوت او به سمت دروازه حریف توسط مدافع مقابل او دفع شد. خنت که امیدوار بود با پیروزی مقابل بروژ بخت خود را برای کسب سهمیه اروپایی و حضور در جمع تیم‌های بالای جدول آزمایش کند، با این شکست ناامید شد تا به حضور در میانه‌های جدول بسنده کند.
 
 
مدافع تیم ملی به نیم میلیون یورو هم راضی است
حسینی همبازی انصاری‌فرد می‌شود؟
مجید حسینی که دو روز پیش پس از مدت‌ها توانست در ترکیب ثابت ترابزون اسپور به میدان برود، عملکرد قابل قبولی داشت و حالا رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که دو تیم یونانی به دنبال این بازیکن ایرانی هستند. نشریه fanatic با تیتر قلاب یونانی برای جذب حسینی نوشته است: «مجید حسینی که در غیاب ویکتور هوگو باز هم عملکرد خوبی در خط دفاعی ترابزون اسپور داشت، حالا باشگاه‌های یونانی را خواهان جذب خود می‌بیند. پس از المپیاکوس، حالا تیم آ. ا. ک آتن نیز برای جذب مدافع ایرانی ترابزون اسپور که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، در حال بررسی شرایط موجود است. این باشگاه نیز می‌تواند خواسته مالی او را برای امضای قرارداد فراهم کند. حسینی به دنبال دستمزد 550 هزار یورویی است اما به نظر می‌رسد با قراردادی کمتر از نیم میلیون یورو هم راضی به حضور در
 آ. ا. ک خواهد شد. در حالی که مدیران برای تمدید قرارداد او در حال مذاکره هستند، سرمربی ترابزون اسپور نیز خواهان تمدید قرارداد حسینی شده.» حسینی 69 بار برای ترابزون به میدان رفته و قراردادش در تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد.
 
 
دعوت صیادمنش به اردوی تیم ملی
اللهیار چشم اسکوچیچ را گرفت
طبق برنامه اعلام شده، اردوی تیم ملی فوتبال ایران قرار است از روز چهارم فروردین در شهر کیش برگزار شود. تیم ملی که خود را برای حضور در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت‌های 2023 آسیا آماده می‌کند، این اردوی آماده‌سازی را برپا خواهد کرد. این اردو که قرار است تا روز نهم فروردین برگزار شود، زیر نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انجام شده تا ملی‌پوشان روز دهم فروردین در دیداری دوستانه به مصاف سوریه بروند اما توئیتر باشگاه زوریا از دعوت شدن صیادمنش بازیکن ایرانی این تیم به اردوی تیم ملی خبر داد. این حساب توئیتری نوشت: «از تیم ملی برای حضور صیادمنش تماس گرفته شده و این بازیکن از 21 تا 30 مارس در روند آماده‌سازی تیم ملی ایران شرکت خواهد کرد.» صیادمنش در زمان ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد و برابر سوریه نخستین بازی خود را انجام داد.

 


Page Generated in 0.0057 sec