printlogo


کد خبر: 226506تاریخ: 1399/12/26 00:00
روحیه بالای سرخ‌پوشان در تمرین دوشنبه

تمرین دیروز تیم پرسپولیس پس از یک روز استراحت، از ساعت ۱۲ در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد. تمرین دیروز در حضور خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران برگزار شد. ضمن اینکه سرمربی و مدیر تیم، در جمع اصحاب رسانه به سؤالات آنها پاسخ دادند. پیش از شروع تمرین هم یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و در خصوص شرایط تیم و بازی پیش رو، نکات لازم را تشریح کرد. در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی، به تمرینات اختصاصی خود پرداختند.
در بخش بعدی تمرین، پاسکاری‌های ترکیبی، فوتبال هدفمند، فوتبال تحت فشار و بازی درون‌تیمی در دستور کار قرار گرفت.
تمرین دیروز به مدت ۷۵ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان با شادابی خاصی، آمادگی خود را به نمایش گذاشتند و بعد از سرد کردن بدن‌ها، راهی رختکن شدند.
به جز بازیکنانی که جدایی آنها قطعی شده است، تمرین دیروز، غایب خاصی نداشت. محمد انصاری هم به دلیل احساس دردی که در ناحیه کشاله داشت، تمرین نکرد که البته گفته می‌شود دلیل دیگر او برای حضور با لباس شخصی، بحث جدایی‌اش بود.
در طول تمرین، بازیکنان با هیجان و شادابی خاصی، برنامه‌های کادر فنی را دنبال کردند. مخصوصاً در بخش فوتبال درون‌تیمی که اعضای تیم با تمرکز بالا و جذابیت ویژه‌ای، بازی کردند. در این بخش از تمرین، تیم زرد برنده این دیدار بود که طی آن، کلیه بازیکنان با شادی مضاعف، خود را آماده و سرحال نشان دادند.
تیم پرسپولیس برای آخرین بازی خود در سال ۱۳۹۹، دو جلسه تمرینی دیگر را طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برنامه دارند تا پس از آن با آمادگی کامل به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان بروند.
 بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0.0056 sec