printlogo


کد خبر: 226505تاریخ: 1399/12/26 00:00
خبر

فرشاد فرجی هم پرسپولیسی شد
 فرشاد فرجی خنکداری بازیکن پدیده که مدنظر یحیی گل‌محمدی بود به پرسپولیس پیوست.
او با قراردادی دو سال و نیمه به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد. این مدافع، فوتبال خود را در رده پایه از تیم اول مازندران، نساجی آغاز کرد. فرجی سومین خرید پرسپولیس پس از ترابی و مغانلو است.
 
پیروزی جوانان پرسپولیس با دو گل
سرخ‌پوشان جوان در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر جوانان تهران به پیروزی رسید و مجموع امتیازات خود را در 14 بازی به عدد 15 رساند. جوانان پرسپولیس در این مسابقه با هدایت رضا جباری و حسن خان‌محمدی با دو گل رضا فلاحتی که او را در جدول گلزنان هفت گله کرد، احسان ری را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.
 
درخواست ویزای کاروان پرسپولیس برای هند ارسال شد
به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امور بین‌الملل باشگاه، اقدامات برای اخذ ویزای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس جهت سفر به هند و شرکت در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 انجام شد. بنابر این اعلام، فهرست بازیکنان و همراهان، همراه با مدارک مورد نیاز تحویل فدراسیون فوتبال شد تا نسبت به اخذ ویزا از سفارت هندوستان اقدام شود. همچنین باشگاه پرسپولیس جهت انجام هماهنگی‌ها و امور مربوطه، ارتباط‌هایی را با مقام‌های بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال هند برقرار کرده است و نسبت به رد و بدل شماره‌های تلفن و ایمیل اقدام شده است.

Page Generated in 0.0056 sec