printlogo


کد خبر: 226491تاریخ: 1399/12/26 00:00
اردوگاه آبی

 ثبت قرارداد آخرین لحظه
 مسئولان باشگاه استقلال بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام موفق شدند روز یکشنبه طلب نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی سابق خود را پرداخت کنند. این بازیکن با شکایت به فیفا باشگاه استقلال را به پرداخت 140 هزار دلار محکوم کرد و البته پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را نیز بست. حالا با پرداخت پول این بازیکن، مسئولان استقلال نامه‌نگاری‌های لازم را با فیفا انجام داده‌اند و امیدوارند طی یکی، دو روز آینده پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز شود. در چنین شرایطی تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشود، مسئولان باشگاه حق استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارند. سعید مهری، عرفان گل‌محمدی و آرمان رمضانی 3 بازیکن جدید استقلال هستند که هنوز قراردادهایشان در سازمان لیگ به ثبت نرسیده است. مدیران استقلال اما امیدوارند تا نهایتاً روز چهارشنبه این قراردادها ثبت شود و نفرات مذکور مشکلی برای همراهی تیمشان در آینده نداشته باشند.
 
منتظر حکم نهایی
پرونده‌های شکایت آندره‌آ استراماچونی و لئوناردو پادوانی دو خارجی سابق باشگاه استقلال همچنان باز است و مشخص نیست چه حکمی در این خصوص صادر می‌شود. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال حکم اولیه خود را درباره شکایت سرمربی و بازیکن سابق استقلال علیه این باشگاه صادر کرده اما با اعتراضی که آبی‌ها انجام دادند، این پرونده‌ها به مراجع بالاتر رفته و حالا مسئولان باشگاه استقلال در انتظار حکم نهایی هستند.
 
اسپانسر استقلال را نجات داد؟
باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام کرد که مبلغ 140 هزار دلار طلب نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی سابق خود را به همراه سود این پول به طور کامل پرداخت کرده است. بعد از این اتفاق صحبت‌های زیادی درباره منبع پرداخت پول مطرح شد و برخی کانال‌های مجازی نیز شایعاتی را درباره کمک‌های برخی نهادها به استقلال مطرح کردند. امروز اما حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد. نظری درباره نحوه تأمین پول بودوروف گفت: «یادم نمی‌آید. اعضای هیأت مدیره برای تأمین مبلغ بدهی بودوروف قراری با هم داشته باشند اما درباره اینکه این پول از چه طریقی تأمین شده باید بگویم شرکت های‌وب به عنوان اسپانسر استقلال بخشی از این مبلغ را به عنوان قرض برای ما تأمین و به استقلال کمک کرد.»

Page Generated in 0.0055 sec