printlogo


کد خبر: 226490تاریخ: 1399/12/26 00:00
طاهری: بازی با ماشین سازی سخت نیست

 
بیژن طاهری مربی سابق استقلال در خصوص وضعیت این تیم می‌گوید: «آبی‌پوشان از ابتدای فصل تا به الان تغییرات زیادی داشته‌اند. عمده‌ترین تغییرات آنها استعفای محمود فکری و جانشینی فرهاد مجیدی است.
 استقلال با محمود فکری بد نتیجه نگرفت اما در چند بازی آخر نتایجی رقم خورد که برای هواداران راضی‌کننده نبود و فشار آنها باعث شد تا مدیران استقلال و محمود فکری به این نتیجه برسند که قطع همکاری کنند.» طاهری در مورد اخراج محمد دانشگر توسط فرهاد مجیدی می‌گوید: «به اعتقاد من مجیدی شباهت‌های زیادی به مرحوم حجازی دارد. او همانند حجازی به یکباره تصمیماتی می‌گیرد که به سود استقلال است.
 بازیکنان باید بدانند جایگاهشان کجاست؟ آنها رایگان بازی نمی‌کنند که بخواهند چنین رفتاری از خود نشان دهند. در دوره ما وقتی که خیلی جوان بودیم حتی اجازه به خود نمی‌دادیم حرف بزنیم و وقتی هم که در استقلال رشد کرده و تجربه کسب کردیم سعی کردیم الگوی جوانان باشیم. بنابراین کار مجیدی را می‌پسندم و اعتقاد دارم او بهترین رفتار را انجام داد.» مربی سابق استقلال در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر می‌گوید: «با توجه به نفراتی که مجیدی در اختیار دارد چه ماشین‌سازی و چه هر تیم دیگر برابر آبی‌پوشان قرار بگیرد محکوم به شکست است. استقلال بازی سختی نخواهد داشت و برنده این دیدار خواهد بود.» طاهری در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا فکری نتوانست در استقلال موفق باشد، می‌گوید: «یک روز شانس با شما یار است و روز دیگر بدشانس هستیم. فکر می‌کنم محمود فکری هم بدشانس بود.»

Page Generated in 0.0049 sec