printlogo


کد خبر: 226485تاریخ: 1399/12/26 00:00
پله به کریس: عاشق تماشای بازیت هستم
رونالدو: داستان من هنوز تمام نشده

 با حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا لبه تیز انتقادات متوجه کریستیانو رونالدو شد. او دو قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورده اما خیلی‌ها می‌گفتند او در کاری که برای انجامش به تورین آورده شده، ناکام بوده. بعضی‌ها تند رفتند و آلسیو تاکیناردی بعد از حذف برابر پورتو خواستار عذرخواهی CR7 شد.
رونالدو اما پاسخش را در زمین داد و بعد از شکستن رکورد پله مدعی است هنوز خیلی مانده تا داستانش تمام شود. فوق‌ستاره 36 ساله پرتغالی با پنجاه و هفتمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود، یوونتوس را به پیروزی 3 بر یک برابر کالیاری رساند. او در دقیقه 10 گل اول را زد و دقیقه 32 هت‌تریک خود را کامل کرد تا بعد از هت‌تریک 20 دقیقه‌ای در سال 2015 برای رئال مادرید برابر اسپانیول، سریعترین هت‌تریک خود را ثبت کند.
بعد از بازی در ساردینیا از مصاحبه خودداری کرد اما در اینستاگرامش نوشت: «هفته‌های اخیر پر شد از اخبار و آماری که من را بهترین گلزن تاریخ فوتبال معرفی می‌کرد و اینکه از آمار 757 گل رسمی پله عبور کنم. اگرچه از آن خوشحال بودم اما وقتش رسیده توضیح بدهم چرا تا به حال این رکورد را به رسمیت نشناخته بودم. من به آقای ادسون آرانتس دو ناسیمنتو و دستاوردهایش در اواسط قرن بیستم احترام زیادی می‌گذارم و این باعث شد آمار او را 767 گل بدانم با این توجیه که 9 گل او در تیم ایالت سائوپائولو و همچنین تنها گلش برای تیم ارتش برزیل را رسمی تلقی می‌کردم. زمان از آن موقع تغییر زیادی کرده و همینطور فوتبال اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم تاریخ را به نفع خودمان تغییر دهیم. من امروز به آمار 770 گل رسمی رسیدم و نخستین حرف‌هایم را با پله می‌زنم. هیچ بازیکنی در جهان نیست که داستان‌هایی درباره بازی‌های او، گل‌های او و موفقیت‌های او نشنیده باشد و من هم استثنا نیستم. به همین دلیل است که به خاطر شکستن رکورد او و قرارگرفتن در صدر جدول بهترین گلزنان جهان احساس لذت و افتخار می‌کنم، این چیزی است که در کودکی‌ام در مادیرا حتی خوابش را هم نمی‌دیدم. از همه کسانی که در این سفر فوق‌العاده همراهم بودند، تشکر می‌کنم. هم‌تیمی‌ها، رقبا، هواداران و بالاتر از همه خانواده و دوستان نزدیکم. حرفم را باور کنید که بدون شما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی‌ها و مبارزه‌های بعدی هستم، جام‌ها و رکوردهای بعدی. باور کنید، داستان هنوز برای من تمام نشده. آینده همین فردا است و هنوز چیزهای زیادی مانده که با یوونتوس و پرتغال ببرم.»
به نظر می‌رسد پله هم شکسته شدن رکوردش را قبول کرده و برای رونالدو پیام تبریک فرستاد. او هم در اینستاگرام نوشت: «کریستیانو، زندگی یک مبارزه انفرادی است. هر کسی راه خودش را می‌رود و تو چه مسیر زیبایی را طی می‌کنی. خیلی تحسینت می‌کنم، عاشق تماشای بازی‌ات هستم و همه این را می‌دانند. تبریک می‌گویم که رکورد گلزنی من در بازی‌های رسمی را شکستی. حسرت می‌خورم که نمی‌توانم تو را در آغوش بگیرم اما این عکس را به افتخارت می‌گذارم که نشانی از دوستی سال‌های طولانی است.» او این مطلب را همراه با عکسی از خودش و رونالدو در مراسم فیفا منتشر کرد.
فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس هم به دفاع از ستاره تیم پرداخت و در واکنش به شایعه فروش رونالدو گفت، او بخش مهمی از آینده باشگاه است: «او در 38 بازی سال گذشته 41 گل زده، با 23 گل در صدر جدول گلزنان ایتالیا است و پنج توپ طلا برده. داشتن او برای ما نعمت است، قطعاً نقش مهمی در آینده ما دارد.»
 

Page Generated in 0.0053 sec