printlogo


کد خبر: 226483تاریخ: 1399/12/26 00:00
توپ و تور

رقابت فینالیست‌های والیبال به بازی سوم کشیده شد
تعیین قهرمان در بازی 199
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری ارومیه که به فینال لیگ برتر والیبال رسیده‌اند، عصر امروز سومین رقابت خود در فینال را برگزار خواهند کرد. در رقابت اول فینال این شهرداری ارومیه بود که در یک بازی هیجان‌انگیز و دراماتیک توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را از پیش‌رو بردارد. بردی که این تیم را در آستانه قهرمانی قرار داد و خیلی‌ها حتی فدراسیون‌نشین‌ها هم منتظر تعیین قهرمان در رقابت روز یکشنبه بودند. شاید همین اتفاق هم معاون قهرمانی وزارت ورزش را به سالن کشانده بود اما در نهایت این فولاد سیرجان بود که در سه ست پیاپی حریف قدرتمند خود را شکست داد و کار را به بازی سوم کشاند. حالا این دو تیم باید عصر امروز و در مسابقه سوم فینال به میدان بروند. رقابتی که 199مین بازی این فصل لیگ برتر والیبال است و باید به هر شکل ممکن قهرمان را مشخص کند.
 
 
آغاز لیگ والیبال چین پس از یک سال
شروع خوب تیم معروف در CVL
لیگ والیبال چین یکی از اولین لیگ‌ها در سراسر دنیا بود که رقابت‌هایش به خاطر شیوع کرونا لغو شد. رقابت‌هایی که حالا بیش از یک سال دوباره از سر گرفته شده و تیم‌های حاضر در این لیگ به مصاف هم می‌روند.در دور اول لیگ والیبال چین موسوم به CVL، تیم بایک موتور که سعید معروف را نیز در اختیار دارد، به مصاف هوبی رفت.در دور اول این مسابقات تیم بایک موتور پکن با حضور کاپیتان تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به طور قاطعانه مقابل حریف خود پیروز شود. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر۲۰، ۲۵ بر۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ به سود بایک موتور به پایان رسید. این مسابقات در دو گروه A و B در حال برگزاری است که یاران سعید معروف در گروه A این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.در گروه A این رقابت‌ها هفت تیم و در گروه B شش تیم به مصاف هم خواهند رفت.
 
 
باخت دوم پیاچنزا مقابل ترنتینو
موسوی و یارانش حذف شدند
یاران سیدمحمد موسوی با قبول شکست در بازی دوم از یک چهارم نهایی سوپرلیگ ایتالیا از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.
تیم پیاچنزا که موفق شده بود در جمع ۸ تیم برتر سوپر لیگ ایتالیا قرار بگیرد، در دومین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ترنتینو رفت.
 پیاچنزا که در مسابقه اول این رقابت‌ها با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورده بود برای امیدوار بودن راهی جز برد در این رقابت نداشت. پیاچنزا در دومین بازی با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
چهار ست این مسابقه به ترتیب با نتایج ۲۵ بر۱۷، ۲۵بر۲۷، ۲۵بر۱۸ و ۲۵ بر۲۲ به نفع ترنتینو به پایان رسید.
سیدمحمد موسوی ملی‌پوش و ستاره ایرانی تیم پیاچنزا توانست ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کند. ملی‌پوش والیبال ایران ۱۱ امتیاز در حمله، ۳ امتیاز در دفاع و ۲ امتیاز در سرویس برای تیمش کسب کرد.
درخشش ملی‌پوش والیبال ایران هم مانع از شکست نشد و با این نتیجه یاران موسوی با سوپر لیگ ایتالیا وداع تلخی داشتند.
 

 


Page Generated in 0.0048 sec