printlogo


کد خبر: 226479تاریخ: 1399/12/26 00:00
خبر

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری استعفا کرد
در حالی که اردوی تیم‌های ملی دوچرخه سواری در حال برگزاری است اما مدیر تیم‌های ملی به طور ناگهانی از سمت خود استعفا کرد. علیرضا احمدی بعد از ظهر دیروز استعفای رسمی خود را اعلام کرد و دیگر هم در کمپ تیم‌های دوچرخه سواری حاضر نشد.
فدراسیون دوچرخه سواری در حال حاضر در دوران سرپرستی به سر می‌برد و افشین داوری نیز سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارد.
 
 
برگزاری تیروکمان دانشجویان جهان
کمانداران اعزامی به یونیورسیاد چین معرفی شدند
مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش مردان و زنان برگزار و نفرات برتر برای شرکت در یونیورسیاد جهانی چین مشخص شدند.
مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش مردان و زنان با حضور ورزشکاران برتر دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی سراسر کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان در سایت تیروکمان آزادی با حضور ۸۳ کماندار برگزار شد و در نهایت کمیته فنی مسابقات پس از برگزاری این رقابت‌ها و بررسی رکوردها، ۱۲ کماندار را انتخاب کرد که افراد منتخب به نخستین اردو دعوت می‌شوند. این رقابت‌ها در دو بخش کمان ریکرو و کامپوند برگزار شد که در آقایان رضا شبانی با رکورد ۶۵۰، وحید بهدانی با رکورد ۶۲۸ و کیان مرادی با رکورد ۵۹۹ به مقام اول تا سوم در رشته ریکرو دست یافتند.
همچنین در بخش کامپوند آقایان، کیارش فرزان با رکورد ۶۸۸، آرین رضایی با رکورد ۶۶۷ و رضا لطفی با رکورد ۶۶۴ مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش کامپوند زنان نیز پریسا سپاهانی با رکورد ۶۷۷، گیسا بایبوردی با رکورد ۶۷۷ و فائزه جعفریان دهکردی با رکورد ۶۷۰ نفرات اول تا سوم بودند و در بخش ریکرو زنان نیز مهتا عبداللهی با رکورد ۶۲۷، فاطمه حاجی‌الله‌یار با رکورد ۵۹۶ و نیلوفر علی‌پور با رکورد ۵۸۳ به مقام اول تا سوم دست یافتند. با توجه به شرایط موجود و عدم حضور برخی ورزشکاران در مسابقات، نفرات واجد شرایط با نظر کمیته فنی به اردوی بعدی دعوت می‌شوند. سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۷ مرداد لغایت هشتم شهریور‌ماه سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌‌شود.

Page Generated in 0.0044 sec