printlogo


کد خبر: 226476تاریخ: 1399/12/26 00:00
نقل و انتقالات

هافبک فولاد در راه سایپا
سینا مریدی هافبک 24 ساله و دزفولی تیم فولاد خوزستان که بارها اختلافات خود با کادر فنی فولاد را به شبکه‌های اجتماعی کشانده بود و حتی خبر خداحافظی‌اش از فوتبال را رسانه‌ای کرد، سرانجام تصمیم گرفت به فعالیت 10 ساله‌اش در باشگاه خوزستانی پایان دهد و دومین تجربه حرفه‌ای فوتبال خود را در تیمی دیگر به دست آورد. او یکشنبه رسماً از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد. سینا مریدی پس از جدایی از فولاد با مدیران باشگاه سایپا وارد مذاکره شد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، پیش از بسته شدن فرصت پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با سایپایی‌ها قرارداد خود را به امضا خواهد رساند تا در ادامه لیگ بیستم زیرنظر ابراهیم صادقی فوتبال خود را دنبال نماید.
 
برزگر به فجر رفت
در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ بیستم باشگاه پرسپولیس برخی بازیکنان جوان خود را به تیم‌های دیگر قرض داد. سعید حسین‌پور به ماشین‌سازی رفت و قرار بود آریا برزگر هم راهی این تیم تبریزی شود اما برزگر، مهاجم تیم جوانان ایران مسیر دیگری را در پیش گرفت و با عقد قراردادی راهی تیم لیگ یکی فجرسپاسی شیراز شد. برزگر که در خط حمله تیم جوانان درخشش خوبی داشت، با تصمیم محمدحسن انصاری‌فرد به جمع قرمزها ملحق شد اما در دوره کالدرون و همچنین یحیی گل‌محمدی هیچگاه فرصت بازی پیدا نکرد و حالا در دو فصل آینده برای انجام خدمت سربازی در ترکیب فجرسپاسی بازی خواهد کرد.
 
مدافع پرسپولیس در پدیده
در شرایطی که فرشاد فرجی قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رساند، احسان حسینی مدافع جوان پرسپولیس هم راهی مشهد شد تا به تیم پدیده بپیوندد. حسینی که چند فصلی است به عضویت پرسپولیس درآمده، طی این مدت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست نیاورده است. او در این فصل با توجه به مصدومیت کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی برابر آلومینیوم اراک فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده بود و بار دیگر با بازگشت دیگر مدافعان به نیمکت چسبید. او اکنون امیدوار است زیر نظر سیدمهدی رحمتی شانس خودنمایی در ترکیب پدیده مشهد را به دست بیاورد.

Page Generated in 0.0057 sec