printlogo


کد خبر: 226469تاریخ: 1399/12/26 00:00
خبر

9 عملکرد دفاعی و 8 دوئل پیروز
تمجید از حسینی در ترکیه
در هفته سی‌ام رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، تیم‌های ارزروم‌اسپور و ترابزون‌‌اسپور در استادیوم کاظم کارابخیر به مصاف هم رفتند که نتیجه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار، مجید حسینی پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی برای ترابزون‌اسپور به میدان رفت و 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. او با کسب نمره 5/7 یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. حسینی در این بازی 9 عملکرد دفاعی از خود به ثبت رساند و در 8 دوئلی که با بازیکنان حریف داشت پیروز بود.
حسینی به‌دلیل محرومیت ویکتور هوگو، هم‌پستی‌اش بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی ترابزون مقابل ارزروم‌اسپور برگشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. در همین رابطه سایت «فوتو مچ» ترکیه نوشت: «مجید حسینی با تصمیم عبدالله آوچی در ترکیب اصلی ترابزون قرار گرفت. این مدافع در 90 دقیقه بازی بدون اشتباه ظاهر شد و عملکرد خوبی داشت.» باشگاه ترابزون در تلاش است قرارداد حسینی را برای فصل آینده تمدید کند ولی هنوز حسینی پاسخ پیشنهاد باشگاه را نداده است.

 

برنامه حریف ایران برای آمادگی
بحرین مقابل سوریه و اردن
تیم ملی فوتبال بحرین که میزبانی مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی را به دست آورده، در حالی به استقبال روزهای فیفا می‌رود که دو دیدار با تیم‌های آسیایی برگزار خواهد کرد. بحرینی‌ها قرار است روز پنجم فروردین با تیم سوریه بازی کنند و روز دهم فروردین نیز به مصاف اردن بروند؛ دو تیمی که در بین تیم درجه دوم فوتبال آسیا قرار دارند. نکته جالب اینکه بحرین در هر دو بازی از حریفان خود میزبانی خواهد کرد و در ورزشگاه ملی‌اش به میدان می‌رود. ورزشگاهی ۲۴هزار نفری در شهر ریفا که احتمالاً خردادماه نیز از بازی‌های دور گروهی میزبانی خواهد کرد.
نکته جالب اینکه تیم ایران هم در روزهای فیفا در فروردین‌ماه مقابل سوریه صف‌آرایی می‌کند و البته بازی ایران در روزهای دوم خواهد بود. ایران برای روزهای فیفا در هفته اول فروردین برنامه‌ریزی نکرده و از معدود کشورهای آسیایی است که روز پنجم فروردین بازی دوستانه نخواهد داشت. از جمله بازی‌های جذاب فوتبال آسیا در روزهای فیفای آینده، دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن خواهد بود. همچنین عربستان دو بازی با فلسطین و کویت خواهد داشت.
 
 
شکست زووله مقابل صدرنشین
فرصت بازی به گوچی نرسید
در هفته بیست‌وششم لیگ برتر هلند، تیم فوتبال زووله در ورزشگاه خانگی خود میزبان آژاکس صدرنشین بود ولی آنها از این فرصت استفاده نکردند و با دو گل برابر حریف قدرتمند خود تن به شکست دادند. در این دیدار، آژاکس در همان نیمه نخست کار میزبان خود را تمام کرد و دیوید نرس و نیکولاس تاگلیافیکو هر دو گل صدرنشین لیگ هلند را به ثمر رساندند تا این تیم فاصله امتیازی خود با آیندهوون رده دومی را با وجود یک بازی کمتر به عدد 8 برساند.
در این دیدار برت کونترمن سرمربی زووله ترجیح داد از وجود رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی خود استفاده نکند و این بازیکن 90 دقیقه روی نیمکت تیمش حضور داشت. زووله با این شکست با 26 امتیاز و در رده سیزدهم باقی ماند تا همچنان با توجه به فاصله کمی که با پایین جدول دارد، خطر سقوط را احساس کند.

 


Page Generated in 0.0054 sec