printlogo


کد خبر: 226405تاریخ: 1399/12/25 00:00
بررسی عملکرد نیم فصل اول تیم‌های لیگ بیستم
15 دقیقه 18 گل

ذوب‌آهن
 
تیم ذوب‌آهن در ابتدای فصل خیلی از داوری‌ها ضربه خورد و همین هم باعث شد نامه کناره‌گیری‌شان از لیگ را رسانه‌ای کردند. این تیم که کارش را با رحمان رضایی آغاز کرد 13 هفته در حسرت پیروزی ماند.
 آنها فقط یک پیروزی به دست آوردند که آن هم مقابل نساجی در قائمشهر بود. همین باعث شد روزبه‌روز شرایط مربی جوان ذوب‌آهن سخت‌تر شود. از طرفی اختلافات او با سخنگوی باشگاه هم مزید بر علت شد تا در نهایت حکم برکناری‌اش را در پایان نیم‌فصل صادر کنند. 
دارکوبیدوف برای این تیم چهار گل زد و فرشاد محمدی‌مهر هم 3 پاس گل داد. اما نکته قابل تأمل در تعداد گل‌های رد و بدل شده در 15 دقیقه پایانی است. آنها در حد فاصل دقایق 76 تا 90 هشت گل زده و 10 گل هم دریافت کرده‌اند. رحمان رضایی در شش هفته پایانی نیم‌فصل نتوانست انتظارات هواداران تیمش را برآورده کند. 
آنها از شش بازی فقط یک امتیاز به دست آوردند و همین نتایج جای تردید را برای مسئولان ذوب باقی نگذاشت تا به فکر سرمربی جدید باشند. آنها بسیار امیدوارند با مجتبی حسینی ناکامی‌های نیم‌فصل اول را جبران کرده و در لیگ برتر بمانند.
 
نحوه بیشترین گل‌های زده:
ارسال از سمت راست: 5 تا
نحوه بیشترین گل‌های خورده:
پاس در عمق: 8 تا 
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه اول: 0
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه دوم: 0
تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول: 0
تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم: 5 تا
داوران بازی‌های خانگی:
مرجان‌زاده، مهدوی، پیام حیدری، منصوریان، سیدعلی، اکرمی، رحیمی‌مقدم و کرمانشاهی
کمک‌داوران بازی‌های خانگی:
عبداللهی (2)، یعقوب سخندان، زحمتی، آشورماهانی، سلطانی، عرب‌آبادی، مغروری، فرهادپور، طوسی، مرادی، میرزابیگی، افخمی، شاهین، افشون و نادری

 


Page Generated in 0.0044 sec