printlogo


کد خبر: 226403تاریخ: 1399/12/25 00:00
خبر

بی‌اطلاعی ذوب‌آهن از معاوضه دانشگر و جهانی
باشگاه ذوب‌‌آهن اصفهان از معاوضه میلاد جهانی با مدافع استقلال اطلاعی ندارد. در روزهای اخیر در حالی شایعه پیوستن میلاد جهانی به استقلال در محافل فوتبالی داغ شده که هیچ پیشنهادی از طرف استقلال به باشگاه اصفهانی داده نشده است. از طرفی پس از قرار گرفتن نام محمد دانشگر در لیست مازاد استقلال شایعاتی در مورد معاوضه او با میلاد جهانی مطرح شده اما باشگاه ذوب‌آهن از این مسأله اطلاعی ندارد و حاضر نیست مهره تأثیرگذار خودش را از دست بدهد.
 
 
سایپا به‌دنبال مهاجم پرسپولیس
باشگاه سایپا پیشنهادی را به پرسپولیس برای جذب قرضی مهاجم این تیم ارائه کرده‌ است. بعد از نمایش نه‌چندان موفق مهدی مهدیخانی در چند دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفت با توجه به بازگشت قریب‌الوقوع عیسی آل‌کثیر و از سوی دیگر جذب شهریار مغانلو، به نظر می‌رسد این مهاجم جوان فرصت بیشتری برای بازی کردن در جمع سرخپوشان نداشته باشد. با این شرایط مسئولان باشگاه سایپا که به‌دنبال جذب مهاجم هستند وضعیت مهدیخانی را زیر نظر گرفته‌اند و با توجه به داشتن قرارداد این بازیکن، پیشنهاد جذب قرضی مهدیخانی را به مسئولان پرسپولیس ارائه داده‌اند.
 
 
هفتههجدهم لیگ یک 
آستارا باخت و صدرنشین ماند
هفته هجدهم لیگ یک دیروز با انجام دو بازی شروع شد و قرار است بقیه بازی‌ها چهارشنبه 27 اسفند برگزار شود. در مهم‌ترین بازی دیروز، تیم صدرنشین شهرداری آستارا میزبان شاهین بوشهر بود که در عین ناباوری شکست خورد. در نیمه اول این بازی هیچ گلی رد و بدل نشد اما در نیمه دوم شاهین شروع بهتری داشت و توانست دو گل توسط رضا صدری (65) و علیرضا ابراهیمی (73) بزند و از حریف پیش بیفتد. بعد از گل دوم شاهین طولی نکشید که شهرداری آستارا یکی از گل‌ها را جبران کرد و توسط امین حقده در دقیقه 75 به گل رسید. تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل دوم می‌کرد اما در دقیقه 87 رضا دهقان روی یک ضدحمله گل سوم شاهین را زد تا شهرداری آستارا با نتیجه 3 بر یک شکست را بپذیرد. البته با این شکست هم شهرداری آستارا صدر را حفظ کرد چراکه استقلال خوزستان نتوانست از فرصتی که به دست آورد استفاده کند و مقابل بادران به تساوی بدون گل رضایت داد.

Page Generated in 0.0045 sec