printlogo


کد خبر: 226398تاریخ: 1399/12/25 00:00
نقل و انتقالات

معاوضه معبودی و عباسیان

با توافق دو باشگاه آلومینیوم اراک و پیکان تهران در فصل نقل‌وانتقالات، معاوضه بازیکن میان دو تیم شکل گرفت. عزیز معبودی به شکل توافقی به‌دنبال جدایی از جمع شاگردان علیرضا منصوریان بود و از سوی دیگر معین عباسیان وینگر پیکان تهران که در نیم‌فصل اول چندان فرصت بازی به او نرسید هم می‌خواست از جمع شاگردان تارتار جدا شود.
 با توجه به علاقه منصوریان برای جذب عباسیان، پیشنهاد معاوضه‌ای از سوی باشگاه آلومینیوم مطرح شد تا عباسیان و معبودی با یکدیگر جابه‌جا شوند. 
با توجه به توافق دو باشگاه و نظر موافق علیرضا منصوریان و مهدی تارتار، عزیز معبودی که در پست مدافع بازی می‌کند از امروز در تمرینات پیکان حضور پیدا می‌کند و در طرف مقابل، معین عباسیان هم در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک شرکت خواهد کرد تا اولین خرید زمستانی علیرضا منصوریان برای تیم جدیدش اینچنین رقم بخورد.
 
 
جعفری بازیکن جدید سایپا
سایپا که این روزها برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم گام برمی‌دارد، دیروز با فرزاد جعفری مدافع راست فولاد در نیم‌فصل اول قرارداد امضا کرد. جعفری که در اواسط نیم‌فصل اول به‌دلیل اختلاف با کادر فنی فولاد از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده بود، حالا در ادامه فصل با پیراهن سایپا به میدان می‌رود. او که در ابتدای فصل با توجه به داشتن پیشنهاد به گل‌گهر پیوسته بود، در نهایت به فولاد برگشت؛ اگرچه با کادر فنی اختلاف پیدا کرد و ترجیح داد مدتی را بیرون بماند. این بازیکن از دوران سرمربیگری پورموسوی در فولاد حضور داشته و در زمان حضور قطبی هم یکی از بهترین بازیکنان این تیم به‌شمار می‌رفت. حالا با پیوستن به سایپا جعفری امیدوار است بتواند به دوران اوج خود بازگردد. قرارداد مدافع راست سابق فولاد با تیم سایپا به مدت یک‌ونیم فصل ثبت شده تا جعفری علاوه بر بازی‌های پیش‌رو در لیگ بیستم، برای لیگ بعدی هم در جمع نارنجی‌پوشان باقی بماند.
 
 
بازیکن استقلال در ماشین‌سازی
رضا آذری هافبک جوان و 23 ساله استقلال که در این فصل در اندیشه‌های محمود فکری و فرهاد مجیدی جایی نداشت، برای اینکه فرصت بیشتری جهت به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش داشته باشد، راهی ماشین‌سازی شد. 
قرارداد رضا آذری با تبریزی‌ها چهارماهه و به‌صورت قرضی است تا این بازیکن زیر نظر مهدی پاشازاده تا انتهای لیگ بیستم در جمع سبزپوشان تبریزی بازی کند. رضا آذری که در لیگ هجدهم در زمان مربیگری وینفرد شفر در بازی مقابل پیکان برای استقلال به میدان آمد، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در ادامه هم در 5 بازی برای آبی‌پوشان به میدان رفت و حتی موفق شد دروازه سپیدرود رشت را باز کند. 
در ادامه فرصت چندانی به آذری نرسید و این بازیکن دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی هم شد و پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت، در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد ولی فرصت بازی به دست نیاورد تا اکنون برای حضور بیشتر در میدان، راهی ماشین‌سازی شد.
 
 
پیروز قربانی از سایپا رفت
پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال که به‌عنوان مربی در سایپا به کار مشغول بود دیروز و پیش از آغاز تمرین تیم از ادامه کار در جمع نارنجی‌پوشان انصراف داد. در هفته گذشته قربانی قرار بود به کادر فنی آبی‌ها اضافه شود که این اتفاق رخ نداد. 
حسین خوش‌نظر سرپرست تیم سایپا درباره دلیل جدایی پیروز قربانی می‌گوید: «آقا پیروز صبح به اتاق مربیان سایپا رفته بود اما پس از آن پیامکی به من داد و گفت از سایپا جدا شدم. البته با توجه به پیگیری‌هایی که داشتم همه چیز خوب بوده اما دلیل اینکه چرا قربانی ناگهان چنین تصمیمی گرفته است تا زمانی که با او صحبت نکنم مشخص نخواهد شد و فعلاً درباره‌اش صحبت نخواهم کرد.»

 


Page Generated in 0.0048 sec