printlogo


کد خبر: 226378تاریخ: 1399/12/24 00:00
شیث: رویای کمالوند نشستن روی نیمکت پرسپولیس بود

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس باز هم این تیم را شایسته قهرمانی می‌داند: «پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و به طور حتم این صدرنشینی ادامه خواهد داشت.
 پرسپولیس بهترین تیم ایران است، این حرف من نیست، حرف تمام آنهایی است که فوتبالی هستند.
 هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس در این فصل شایسته قهرمانی نیست. برای اینکه بهترین کادر فنی را در اختیار دارد، بازیکنان این تیم در ایران بهترین هستند و کادر مدیریت باشگاه به خوبی از تیم حمایت می‌کند.
 اینها عواملی است که باعث می‌شود با اطمینان از قهرمانی تیمی حرف بزنم که در چهار سال اخیر قهرمان شده و به هیچ تیمی اجازه نداده که رقیبش باشد.»
 او با اینکه از پرسپولیس طلب دارد اما شکایت نکرده است: «برای اینکه من هر چه دارم به خاطر نام بزرگ پرسپولیس بوده است، اگر الان مردم شیث‌ رضایی را می‌شناسند، به خاطر این است که در پرسپولیس بوده‌ام وگرنه یک فوتبالیست گمنام بودم. اگر شما به من زنگ زدید و مصاحبه می‌گیرید به خاطر چیست؟ حتماً به این دلیل زنگ زدید که در گذشته عضوی از تیم پرسپولیس بوده‌ام وگرنه کاری با من نداشتید. با تمام این تفاسیر می‌شود از تیمی که عاشق آن هستم، شکایت کنم؟ عاشق پرسپولیس هستم و تا به امروز یک بار دنبال طلبم‌ از این تیم نرفته‌ام و نخواهم رفت، همه ما باید قدرشناس باشیم و بدانیم اگر در پرسپولیس نبودیم هیچ‌کس کوچکترین کاری با ما نداشت.» شیث درباره حضور کمالوند روی نیمکت استقلال اینطور می‌گوید: «فراز کمالوند یک پرسپولیسی دو آتشه‌ است. در شهرداری تبریز شاگردش بودم و به خوبی می‌دانم او چقدر به پرسپولیس علاقه داشت و وقتی قرمزها برنده می‌شدند، خوشحال می‌شد و به من تبریک می‌گفت و وقتی پرسپولیس شکست می‌خورد ناراحت می‌شد. او همیشه یک آرزوی بزرگ داشت. فراز کمالوند همیشه آرزو داشت روزی در مربیگری به جایی برسد که از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد.
 بزرگ‌ترین رویای او نشستن روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر بود اما حالا شرایط به گونه‌ای پیش رفته که او به استقلال رفته است، باید قبول کنیم مربی استقلال، یک پرسپولیسی دو آتشه است.»

Page Generated in 0.0046 sec