printlogo


کد خبر: 226367تاریخ: 1399/12/24 00:00
خبر و گزارش

 تمرین تیم ملی در ایام نوروز
جلسه هماهنگی دیدار دو تیم ایران و سوریه دیروز (شنبه) در محل ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد.
 براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در این جلسه با توجه به ورود تیم ملی سوریه در روز 7 فروردین این تیم در هتل آزادی اسکان پیدا می‌کند و بلافاصله در این روز اعضای این تیم در اتاقی که برای انجام تست‌های پزشکی جهت جلوگیری از شیوع کرونا گرفته می‌شود شرکت می‌کنند و تست PCR می‌دهند.
 تمرین دو تیم ایران سوریه در 9 فروردین یعنی روز قبل از مسابقه به مدت 15 دقیقه برای اصحاب رسانه باز است.
همچنین تمرین تیم ملی ایران در 7 فروردین به مدت 15 دقیقه برای اصحاب رسانه جهت پوشش خبری باز خواهد بود.
 
 
واکنش دبیران کل به سلب میزبانی ایران 
پروسه ارسال درخواست میزبانی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا گرچه از پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز شده بود اما دبیرکل سابق فدراسیون حاضر نیست هیچ صحبتی درباره این موضوع داشته باشد. 
او در گفت‌وگویی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران داشت، در این رابطه گفت: «در هر صورت پس از اینکه از فدراسیون آمدم صحبت نکردم.
 اکنون دوستان باید کارشان را در آرامش انجام بدهند و حضور من در مصاحبه‌ها و اینگونه موارد ضروری نیست. 
فدراسیون فوتبال کمیته بین‌الملل، حقوقی و سازمان لیگ دارد که مسئولیت دارند و اگر نکته‌ای است لطف کنید از دوستانی که اکنون هستند سؤال کنید.»
منصور قنبرزاده هم که به تازگی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شده است، اطلاعات کاملی در این رابطه ندارد و ترجیح می‌دهد در این شرایط صحبتی نکند.
 او می‌گوید: «چون اطلاعاتم کامل نیست، اجازه بدهید در این خصوص صحبت نکنم. در سوابق ماجرا و ریز مسائل نیستم و اگر اظهار نظری کنم، یک مقدار غیر کارشناسی است.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا دیدار شهاب‌الدین عزیزی خادم با محمدجواد ظریف و دیپلماسی سیاسی نتیجه بخش خواهد بود یا نه، تأکید می‌کند: «نمی‌توانم قضاوت کنم اما با صحبتی که آقای عزیزی خادم داشتند، تمام کشور از جمله وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه تلاش می‌کنند اما اینکه چه نتیجه‌ای بگیریم، قابل پیش‌بینی نیست.»
قنبرزاده همچنین درباره راهکار ایران برای برون رفت از این شرایط می‌گوید: «راهکار این است که مراجع رسمی ما پیگیری کنند و پیگیری هم می‌کنند. از طرفی همه بازیکنان تیم ملی و مردم می‌دانند که ما در شرایط سخت بهتر نتیجه می‌گیریم. 
ما باید کار خودمان را انجام بدهیم، برنامه‌ها را محکم اجرا کنیم و بازی‌ها هر کجای کره زمین باشد، تیم ملی ما با همدلی به جام جهانی صعود خواهد کرد.»
 

 


Page Generated in 0.0048 sec