printlogo


کد خبر: 226348تاریخ: 1399/12/24 00:00
اردوگاه آبی

فرهاد تایید کرد، باشگاه قرارداد بست
 آرمان رمضانی شوک آخر سال
پس از درخواست فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، دیروز احمد مددی مدیرعامل استقلال با این مهاجم به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست. رمضانی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود دارد. پیش از این و در ابتدای فصل محمد نادری از پرسپولیس به استقلال پیوسته بود.
 
 
استقلال تعطیل بود
پس از برگزاری تمرین ریکاوری در روز جمعه، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تمرین دیروز استقلال را تعطیل کرده و آبی‌پوشان به استراحت بپردازند. استقلال که پس از بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم روند خوبی را در پیش گرفته است، در دو بازی گذشته خود موفق به شکست دادن فولاد در لیگ برتر و گذر از سد پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد. استقلال روز چهارشنبه در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برود. جدال مجیدی و پاشازاده سرمربیان دو تیم در این بازی جالب خواهد بود.
 
 
فکری به پولش نرسید
محمود فکری که حدود 10 روز پیش به صورت توافقی از باشگاه استقلال جدا شد و جای خود را به فرهاد مجیدی داد، هنوز مطالباتش را دریافت نکرده است. مسئولان استقلال در توافقی که با فکری داشتند قرار گذاشتند 65 درصد مطالبات او را بپردازند. آنها اعلام کرده بودند که به زودی این پول را به حساب فکری واریز می‌کنند اما با گذشت 2 هفته چنین اتفاقی رخ نداده است. از این رو فکری دیروز به باشگاه استقلال رفت تا پیگیر مطالباتش شود. فکری در نشستی که با احمد مددی مدیرعامل استقلال داشت، بار دیگر وعده گرفت که طی روزهای آینده مطالباتش پرداخت شود. حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی پول به باشگاه استقلال می‌رسد تا مطالبات فکری و سایرین را پرداخت کنند.

Page Generated in 0.0041 sec