printlogo


کد خبر: 226307تاریخ: 1399/12/23 00:00
سوژه ها

 اشاره دوباره کمالوند به مربیان سابق استقلال
این تیم را فکری و مرفاوی ساخته‌اند
فرهاد مجیدی بعد از آنکه سکان هدایت استقلال را به دست گرفت بارها تأکید کرد که هیچ‌کس نباید درباره کادر فنی سابق استقلال صحبت کند اما به نظر می‌رسد فراز کمالوند علاقه زیادی به نام بردن از اعضای کادر فنی سابق استقلال دارد. 
کمالوند معتقد است که این استقلال را فکری و مرفاوی ساخته‌اند: «ما کار خیلی زیادی نکردیم و استقلال خیلی جا دارد برای بهتر شدن. این موفقیت‌ها مرهون فکری، مرفاوی و همکاران‌شان است. تیم خوبی درست کرده‌اند و ما 10 روز است با آن کار می‌کنیم. به دیدارهای دشوار لیگ قهرمانان باید برویم و در عرض 14 روز چندین بازی باید برگزار کنیم.»
 البته آرام، آرام استقلال با برچسب مربیگری مجیدی و کمالوند راهی رقابت‌ها خواهند شد. به نظر می‌رسد بعد از بازی با ماشین‌سازی و سپری شدن تعطیلات بتوان با قطعیت گفت که استقلال با تفکرات مجیدی و کمالوند به میدان می‌رود. از چهاردهم فرودین ماه که استقلال دوباره به لیگ برمی‌گردد این تحلیل قطعی خواهد بود.
 به راستی استقلال بعد از آن دوران چطور تیمی خواهد بود؟ تیمی با برنامه‌تر و هماهنگ‌تر یا تیمی که تفاوتی با گذشته خود نداشته است؟ کمالوند که برخی او را مغز متفکر نیمکت استقلال می‌دانند برای آینده استقلال چه برنامه‌ای دارد؟ آیا او خودش را برای روزهای سخت آماده کرده است؟ باید دید که حربه‌ها چیست و چه استراتژی در آینده به کار گرفته خواهد شد.
 
 
واکنش مطهری به نمایش استقلال در نیمه دوم:
از مربیان بپرسید خوب بودیم یا بد
نیمه دوم بازی با پیکان یک معمای بزرگ بود که ارسلان مطهری هم وقتی با سؤالی درباره این موضوع مواجه شد، ترجیح داد پاسخی به آن ندهد. 
مهاجم استقلال که در این بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد، درباره ضعف‌های تیمش در نیمه دوم می‌گوید: «در این باره صحبت نمی‌کنم. باید از کادر فنی بپرسید. البته این را هم بگویم چاره‌ای نداشتیم چون توپ مدام روی هوا بود.»
 البته مطهری درست می‌گوید. پیکان بیشتر به بازی مستقیم رو می‌آورد و توپ هم بیشتر روی هوا بود اما سؤال دیگر این است که اگر حریفان آتی هم با استقلال همین‌گونه بازی کنند آیا تدبیری برای خروج از آن وجود دارد؟ آیا اگر ماشین‌سازی هم همین تاکتیک را به اجرا بگذارد استقلال می‌تواند راه گریزی برای خود پیدا کند؟ پاسخ را به زودی خواهیم یافت.
 
 
خبر خوب برای مهاجم استقلال
دیاباته رفت، ارسلان فیکس می‌شود
شیخ دیاباته بدون اینکه در بازی آخر استقلال مقابل ماشین‌سازی حضور یابد، ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا در کنار خانواده‌اش باشد. 
تمرینات استقلال قرار است در ایام عید برگزار شود و این تیم که چهاردهم فروردین ماه دوباره به میدان رقابت در لیگ برتر باز خواهد گشت، احتمالاً از اواسط عید تمرینات خود را به طور جدی آغاز خواهد کرد. با این حال شیخ که زودتر از پایان بازی‌های استقلال تا قبل از عید ایران را به مقصد فرانسه ترک کرده، فرصتی طلایی در اختیار دارد تا زمان مناسبی در کنار خانواده‌اش باشد. دیاباته در ایامی که استقلال بود مانند گذشته ندرخشید با این حال او استقلال را با گلزنی ترک کرد تا خاطره خوشی در ذهن هواداران به یادگار بگذارد. 
با جدایی زودهنگام شیخ دیاباته باید منتظر حضور قطعی ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استقلال بود. مطهری که مقابل پیکان هم تعویضی به میدان رفت، در این بازی فرصت دارد تا از ابتدا برای تیمش بازی کند.
 مطهری اگر این فرصت را مغتنم بشمارد بدون شک شانس خود را برای حضوری ثابت در بازی‌های آتی نیز افزایش خواهد داد.

 


Page Generated in 0.0062 sec