printlogo


کد خبر: 226303تاریخ: 1399/12/23 00:00
اردوگاه آبی

 پنجره را باز می‌کنیم
مددی: سعودی‌ها لابی کردند!
احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره میزبانی سعودی‌ها از استقلال این موضع را اتخاذ کرده است. مدیرعامل استقلال می‌گوید: «این موضوع برای ما هم جای تعجب داشت و از فدراسیون پیگیری خواهیم کرد. لابی‌های سعودی در این خصوص تأثیرگذار بود. قطری‌ها هم نتوانستند میزبانی بگیرند.»
 پنجره استقلال چه زمان باز می‌شود؟ در همین راستا خبر آمده که تا سه‌شنبه هفته جاری فرصت است که مددی پیرامون این ماجرا توضیح می‌دهد: «ما بابت بدهی به بودوروف پنجره‌مان بسته است و سعی می‌کنیم باز شود.» مددی درباره بازگشت میلیچ هم توضیحی دارد: «او شنبه به تهران تشریف می‌آورد. یکسری مذاکرات انجام داده‌ایم و مابقی در تهران ادامه می‌یابد.» 
مدیرعامل تیم درباره نتیجه استقلال در جام حذفی هم این واکنش را نشان داد: «جام حذفی هر بازی‌اش به منزله فینال است. به بازیکنانمان گفتم که این مسابقات را از گام اول باید جدی بگیرند. استقلال در هر سه جام لیگ، حذفی و آسیا مدعی است.»
 
 
ریکاوری استقلال در سالن 
تمرینات استقلال یک روز بعد از پیروزی مقابل پیکان به دلیل بارش باران در سالن برگزار شد. بازیکنانی که مقابل پیکان بازی کرده بودند تمرین سبک‌تری انجام دادند و آنها که بازی نکرده بودند تمرینات سفت و سخت‌تری را انجام دادند. استقلالی‌ها از امروز تمرینات سخت‌تری را انجام خواهند داد. استقلال باید طبق برنامه در چهارشنبه آخر سال مقابل ماشین‌سازی قرار بگیرد. این بازی در تبریز برگزار می‌شود و تقابل مجیدی با مهدی پاشازاده جالب توجه خواهد بود.

Page Generated in 0.0041 sec