printlogo


کد خبر: 226301تاریخ: 1399/12/23 00:00
خرده گزارش

یحیی بازیکن جوان نمی‌گیرد
تاکنون از بین بازیکنان قبلی پرسپولیس سعید حسین‌پور به ماشین‌سازی رفته، آریا برزگر هنوز با تیمی توافق نکرده، احسان حسینی هم به شهرخودرو و احتمالاً رمضانی به نساجی خواهند رفت. این‌سه نفر تصمیم گرفتند برای کسب تجربه قرضی به تیمی دیگر بروند. برای جذب بازیکن جوان اما کادر فنی پرسپولیس برخی گزینه‌ها را بررسی کرده ولی هنوز بازیکن رده سنی زیر ۲۳ سال و ۱۹ سالی که کیفی باشد و رضایتنامه‌اش هم صادر شود را پیدا نکرده‌اند.
از طرفی گل‌محمدی تمایل ندارد کیفیت تمرینات تیم با شلوغ شدن و زیاد بودن نفرات دچار مشکل شود و به همین دلیل اگر امکان جذب گزینه خوبی در رده سنی زیر ۲۳ و امید وجود نداشته باشد زیر بار جذب هر بازیکنی نمی‌رود. در هفته‌های اخیر گزینه‌هایی به کادر فنی معرفی شده‌اند که کیفی نبودند و امکان جذب یکی دو گزینه کادر فنی هم به دلیل مخالفت باشگاه‌شان وجود نداشته است.
 
فرجی می‌آید
فرشاد فرجی پس از پایان بازی روز پنجشنبه شهرخودرو در رختکن از همبازیان خود خداحافظی کرده و مهدی رحمتی سرمربی تیم را هم که از مخالفان سرسخت جدایی‌اش بود به آغوش کشید تا به نوعی از او حلالیت بگیرد.
فرجی طی روزهای آینده و اوایل همین هفته در تهران حاضر خواهد شد تا با مذاکره با مدیران پرسپولیس، یک ‌قدم دیگر به همکاری دوباره با یحیی گل‌محمدی نزدیک شود؛ هر چند که او باید ابتدا هزینه رضایتنامه‌اش را به باشگاه مشهدی پرداخت کند.
 
پرونده حاتمی بسته شد
باشگاه پرسپولیس در راستای تسویه و توافق با طلبکاران و بستن پرونده‌های مفتوح علیه این باشگاه که از گذشته بر جای مانده است، روز چهارشنبه، یک پرونده دیگر را مختومه کرد. در این راستا، پس از مذاکرات و توافقی که با فرزاد حاتمی از سوی مدیریت باشگاه انجام شد، مطالبات بازیکن پیشین پرسپولیس تسویه و این پرونده بسته شد. حاتمی در نیم‌فصل دوم از سیزدهمین دوره لیگ خلیج فارس، سرخ‌پوشان ایران را همراهی کرده بود و بدهی به این بازیکن، از همان زمان بر جای مانده بود که توسط مدیریت کنونی باشگاه تسویه شد.

Page Generated in 0.0053 sec