printlogo


کد خبر: 226298تاریخ: 1399/12/23 00:00
چمن ناهموار مانع درخشش تازه‌واردهای پرسپولیس
ترابی گل ساخت، مغانلو گل نزد

پرسپولیس در شرایطی وارد جام حذفی شد که می‌توانست از دو خرید مهمش در نیم‌فصل استفاده کند. آی‌تی‌سی شهریار مغانلو شب قبل از بازی با مس نوین صادر شد و اینطوری هم او هم ترابی مجوز بازی گرفتند. مهدی ترابی با شماره 21 پرسپولیس اولین بازی‌اش برای سرخ‌ها را بعد از حدود 6 ماه و نیم انجام داد. او برخلاف تصور نه در خط حمله بلکه در پست هافبک چپ به میدان رفت. ترابی سازنده گل اول تیمش بود اما از آن استارت‌ها و شوت‌های خطرناکش چندان خبری نبود. البته ترابی بد هم کار نکرد و یکی دو ضربه خوب به توپ زد که یک بار به تیر دروازه خورد و یک بار دیگر گلر حریف مانع از گلزنی‌اش شد وگرنه در همین بازی هم به عنوان گلزن هم گلساز نامش را ثبت می‌کرد.
ترابی تا دقیقه 90 در زمین ماند و از دقیقه 78 وقتی عالیشاه از بازی بیرون رفت و احسان پهلوان آمد تا در پست هافبک چپ بازی کند در نقش مهاجم ظاهر شد که البته در این پست نزدیکتر به دروازه مس نوین هم شانسی برای گلزنی نداشت.
او در دقیقه 88 با فرار از خط آفساید و اشتباه حریف یک پاس به جلوی عالی به مغانلو داد اما در کمال تعجب مغانلو توپ را گل نکرد.
مهاجم شماره 70 پرسپولیس از دقیقه 70 به میدان رفت و با احتساب وقت‌های تلف شده چیزی حدود 23 دقیقه فرصت داشت تا در اولین بازی با پیراهن پرسپولیس خاطره خوشی از خود بر جای بگذارد اما یک شانس عالی داشت و آن را با بی‌دقتی گل نکرد که البته به نظر می‌رسد هم در گل نشدن این توپ هم شرایط بازی ترابی چمن بلند و ناهموار ورزشگاه کرمان بی‌تأثیر نبود.
مغانلو وقتی به بازی رفت عالیشاه را در کنارش به عنوان زوج خط حمله می‌دید اما بعدتر با ترابی زوج تازه‌وارد خط حمله سرخ‌ها را ایجاد کرد که البته منجر به گلزنی نشد.
با این حال یحیی این زوج را برای لحظاتی کوتاه در این بازی کم اهمیت‌تر تست زد ضمن اینکه به نظر می‌رسد هم ترابی هم مغانلو در ورزشگاه آزادی شرایط بهتری داشته باشند و مقابل نفت مسجدسلیمان کیفیت بهتری از خود به نمایش بگذارند هر چند آن بازی آخر سال به اندازه بازی دیروز راحت نخواهد بود.

Page Generated in 0.0046 sec