printlogo


کد خبر: 226293تاریخ: 1399/12/23 00:00
خبر

سیدجلال بی‌استراحت
در حالی که پیش‌بینی کرده بودیم یحیی در بازی مقابل تیم دسته دومی مس نوین کرمان به نفراتی مثل وحید امیری، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و سیدجلال استراحت خواهد داد سه نفر اول به علاوه حامد لک را بیرون گذاشت و از سیدجلال باز هم در ترکیب اصلی تیمش بهره برد. حسینی تا دقیقه 70 در زمین بود و سپس جای خود را به محمد انصاری داد.
 
چمن بلند
در حالی که دیروز در کرمان برخلاف بسیاری از شهرهای کشور خبری از بارندگی و زمین خیس نبود اما به نظر می‌رسید چمن ورزشگاه کرمان بلند است و سرعت توپ را کم می‌کند. در واقع این بلندی چمن به ضرر پرسپولیس تمام شد وگرنه با سرعت بیشتر بازی راحت‌تر به اهدافش می‌رسید.
 
داور عوض شد
روز قبل از بازی با اعلام دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال داور بازی مس نوین – پرسپولیس تغییر کرد. ابتدا قرار بود عباس راکی قضاوت این دیدار را برعهده بگیرد که گفته می‌شود حواشی بسیاری داشته و مدت‌ها از قضاوت دور بوده است. در ادامه داور این بازی تغییر کرد و با اعلام اینکه راکی مناسب قضاوت این بازی نیست محمدحسین ترابیان سوت این بازی را تحویل گرفت و قضاوت بدی هم نداشت.
 
یحیی و 5 تعویض
یحیی گل‌محمدی که کلاً علاقه زیادی به تعویض‌های زیاد ندارد و حتی بعد از دوران کرونایی و اجازه استفاده از تعویض‌های زیاد باز هم کم تعویض می‌کند دیروز از هر 5 تعویض تیمش هم استفاده کرد. او برای دومین بار در این فصل از محمد انصاری و محمد شریفی بهره برد ضمن اینکه به مغانلو برای اولین بار میدان داد.
 
تشکر  یحیی از کرمانی‌ها
یحیی گل‌محمدی که در نشست خبری قبل از بازی از هواداران پرسپولیس در کرمان و شهرهای این استان تشکر کرده بود بعد از بازی هم با استوری کردن عکسی از استقبال هواداران کرمانی پرسپولیس از کاروان این تیم از آنها به شدت تشکر کرد.

Page Generated in 0.0051 sec