printlogo


کد خبر: 226290تاریخ: 1399/12/23 00:00
خبر

تلاش والیبالیست‌های جوان ملوان برای حضور در لیگ برتر
امیدوار به آینده با عبور از تخت جمشید
ایران ورزشی-جوانان والیبالیست باشگاه ملوان تهران با درخشش «مهدی نوبخت» پاسور جوان و خوش‌آتیه خود موفق شدند ضمن عبور از باشگاه شیرازی و قدرتمند تخت جمشید مرودشت یک قدم بلند برای حضور در جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها و صعود به لیگ برتر بردارند.
رقابت‌های کشوری لیگ دسته یک جوانان به میزبانی شهر تبریز چند روزی است که در استان آذربایجان شرقی مشغول برگزاری است. در این رقابت جذاب و مهیج، باشگاه شناسنامه‌دار و البته سازنده «ملوان» نماینده والیبال استان تهران و پایتخت بود. باشگاهی که به واسطه در اختیار داشتن پدیده‌های آینده‌داری همچون اشکان ملک، مهدی نوبخت، نیما خلیلی، مهران نوری، شهرام بابایی و تنی چند از ستاره‌های باانگیزه و جوان والیبالیست پایتخت‌نشین شانس بسیاری برای قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر کشور و نهایتاً کسب جواز حضور در لیگ برتر را دارد. این اشتیاق و فعل خواستن برای موفقیت در رقابت‌های باقیمانده لیگ کشوری جوانان را می‌توان در برتری مقتدرانه ملوانی‌ها با عبور از باشگاه تخت جمشید مرودشت در حالی‌که آنها 2 ست ابتدایی مسابقه را به این تیم قدرتمند شیرازی واگذار کرده بودند رؤیت کرد و دریافت. برتری مقتدرانه‌ای که جوانان ملوانی‌ را یک گام بلند برای قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر کشور و صعود به لیگ برتر نزدیک کرد.اشکان ملک‌لو، مهدی نوبخت، امیرمحمد باقری، نیما خلیلی، مجتبی علیزاده، محمدحسین صدیقیان، محمد جمالی، علی جعفری، علی رئیسی، آرش دمقی، شهرام بابایی، محمد‌امین اسدی، مهران نوری، آمانج رسولی، مبین سلیمانی، امیر‌علی مهربان، مهدی محمدی، محمد‌سپهر مقامی، عرشیا اصغر قطبی و حسام آرمین ترکیب اصلی تیم والیبال باشگاه ملوان تهران را در رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشوری در شهر تبریز تشکیل می‌دهند. تیمی یکدست و خوش‌آتیه که با هدایت «فرهود امینی» مربی جوان و خوشفکر خود می‌تواند حتی مدعی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها باشد.
فرهود امینی سرمربی این تیم در خصوص شرایط باشگاه ملوان و وضعیت آمادگی شاگردان جوانش در لیگ دسته یک جوانان می‌گوید: «ما یک تیم نظامی هستیم که به عنوان نماینده والیبال استان تهران در این دوره از مسابقات حاضر شدیم. معتقدم بچه‌های تیمم از نظر کیفیت کاری و شایستگی جزو بهترین‌های لیگ امسال هستند اما اگر اندکی در این مسیر با ناکامی‌های مقطعی مواجه شدیم به واسطه این بوده که زمان زیادی برای هماهنگی و یکدست شدن تیم، همینطور برگزاری اردوهای بیشتر نداشتیم. به همین دلیل شاید یک مقدار در مسابقات اخیر ناهماهنگ بودیم ولی در مسابقه با تیم تخت جمشید مرودشت در تبریز، همه شاهد بودند حتی با اینکه 2 ست اول را از حریف عقب افتادیم اما با استفاده از توانمندی و انگیزه بچه‌های جوان و آینده‌دار خود موفق شدیم به بازی برگردیم و با انجام یک بازی عالی نتیجه را 3 بر 2 به سود خود تمام کنیم.»
 
 
حذف مومن‌زاده از تورنمنت تکواندوی ترکیه
در آخرین روز از رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی زنان در ترکیه، مهلا مومن‌زاده با شکست در دومین مبارزه از دور رقابت‌ها کنار رفت. در جریان رقابت‌های روز پایانی تورنمنت بین‌المللی تکواندو در استانبول ترکیه، مهلا مومن‌زاده آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در وزن ۴۹- کیلوگرم در دور نخست برابر نظلیهان ستین از ترکیه ۱۵ بر صفر پیروز شد اما در دومین مبارزه مقابل مادینابونو مانوپوا از ازبکستان با نتیجه ۱۲ بر ۷ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. به این ترتیب تیم ملی تکواندوی زنان ایران که با ۸ تکواندوکار در این رقابت‌ها حاضر شده بود، با یک مدال طلای زهرا پوراسماعیل، نقره غزل سلطانی و ۴ برنز پریسا جوادی، ناهید کیانی، ملیکا میرحسینی و یلدا ولی‌نژاد و حذف کوثر اساسه و مهلا مومن‌زاده به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه پایان داد.

 


Page Generated in 0.0055 sec