printlogo


کد خبر: 226273تاریخ: 1399/12/23 00:00
طنزیم
حواس جمع‌ها

هومن جعفری

میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را که به هند و امارات و عربستان باختیم. میزبانی مقدماتی جام جهانی را هم که به بحرین دادند. همین که به یمن مدیران خوبی که داریم چوکای تالش و ملوان اجازه دارند در زمین خودشان بازی کنند، نکته‌ای است که جا دارد حسابی مورد تشویق قرار بگیرد. بیرون از این مرز که اختیار و اعتباری نداریم. داخل مرز هم که تدبیری نداریم.
 بدهی‌های داخلی را که به مدد ‌ای اف سی نقد می‌کنیم. بدهی‌های خارجی را هم که فیفا می‌گیرد. کلاً از خودمان اختیاری داریم؟ یعنی غیر از این برنامه‌های مسخره مثل محدودیت جذب مربی و بازیکن خارجی، کار دیگری برای انجام دادن داریم که زیر نظر آنور آبی‌ها نباشد؟
*
اینطوری که محمد دانشگر از استقلال اخراج می‌شود و بعد برمی‌گردد، برای خودش رکورد زده. تا جایی که ما یادمان می‌آید، میزان اخراج شدن او از تیم در دو سه سال گذشته با میزان اخراج شدن بهروز رهبری‌فرد از پرسپولیس برابری می‌کرد. اگر رهبری‌فرد با آن همه استعداد به جایی رسید، دانشگر جان شما هم می‌رسی!
*
یک وزیر ورزش هم داریم، عصرها برای عربستان کری می‌خواند که هیچ تیم ایرانی حق حضور در کشور شما را ندارد، شب یادش می‌رود! بابا حواس جمع!
 

Page Generated in 0.0047 sec