printlogo


کد خبر: 226270تاریخ: 1399/12/23 00:00
در چنین روزی 23 اسفند 1383
رئیس کمیته داوری یوفا: مورینیو دشمن فوتبال است

«فولکر روث» در گفت و گو با روزنامه ورزشی «آفتون بلات» سوئد ، خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس را دشمن فوتبال توصیف کرد.
اندریاس فریسک داور مشهور سوئدی پس از قضاوت دیدار رفت چلسی و بارسلونا در چهارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا که با پیروزی 2 بر یک بارسلونا به پایان رسید، روز جمعه به دنبال دریافت پیام‌های تهدیدها‌آمیز علیه جانش، از دنیای داوری کناره‌گیری کرد.
رئیس کمیته داوران یوفا گفت: «این مربیان هستند که مردم را به هیجان می‌کشانند و واقعاً برای آنان تهدیدهای جانی ایجاد می‌کنند. ما نمی‌توانیم بپذیریم که یکی از بهترین داوران ما به دلیل فشارهای وارده مجبور به کناره‌گیری شود.»
وی تأکید کرد: «افرادی مانند مورینیو، دشمن فوتبال هستند.»
خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس، «فرانک ریکارد» همتای خود در تیم بارسلونا را به تلاش برای تغییر نتیجه این دیدار که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، از طریق صحبت با فریسک داور بازی در دقایق استراحت میان دو نیمه متهم کرده است.
اقدام اندریاس فریسک داور بازی در اخراج «دیدیه دروگبا» مهاجم تیم چلسی در دقایق اولیه نیمه دوم هرچند به اشتباه صورت گرفته باشد، این مسأله را ایجاد کرده است.
به رغم شکست چلسی در بازی رفت، این تیم موفق شد بازی برگشت را که در لندن برگزار شد، با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان ببرد و با برتری 5 بر 4 در مجموع، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.
 

Page Generated in 0.0051 sec