printlogo


کد خبر: 226263تاریخ: 1399/12/23 00:00
بررسی عملکرد نیم فصل اول تیم‌های لیگ بیستم
تیم داخل خانه

ن. م. سلیمان
 
نفتی‌ها فصل را خیلی ضعیف آغاز کردند. شاگردان مجتبی حسینی از چهار بازی ابتدایی‌شان سه تساوی و یک شکست را متحمل شدند. این نتایج شرایط را برای‌شان سخت کرده بود اما در ادامه از چهار بازی بعدی یک شکست و سه پیروزی را به دست آوردند که تا حدودی جایگاه‌شان را در جدول بهبود بخشید. همین که مشکلات مالی این تیم رسانه‌ای شد تأثیرمستقیمش را روی نتایج تیم گذاشت. به طوری که از هفت بازی پایانی سه شکست، سه تساوی و یک پیروزی را کسب کردند. نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد و نفتی‌ها برای حفظ سهمیه لیگ برتری‌شان حداقل باید امتیازهای خانگی را به طور کامل کسب کنند.
برای تیم نفت مسجدسلیمان 22 بازیکن در نیم فصل اول به میدان رفتند. به نظر می‌رسد مجتبی حسینی خیلی زود چیدمان اصلی و نفرات ذخیره‌اش را شناخته بود. در تیم او بازیکن خیلی شاخص و متفاوتی را نمی‌توان یافت. ساسان حسینی با چهار گل زده و عباس بوعذار با سه پاس گل جزو مؤثرترین بازیکنان این تیم بودند.
تیم نفت مسجد سلیمان دو برابر بازی‌های خارج از خانه در ورزشگاه خانگی‌اش امتیاز کسب کرده است. آنها از هشت مسابقه‌ای که در ورزشگاه شهید محمدی برگزار کردند، 12 امتیاز جمع کردند. در حالی که از هفت بازی خارج از خانه شش امتیاز به حساب‌شان واریز شد. بر اساس همین آمار تفاضل گل آنها در خانه 3 و در خارج از خانه 4- است.
 
 
نحوه بیشترین گل‌های زده:
کرنر : 4 تا
 
نحوه بیشترین گل‌های خورده:
پاس در عمق: 6 تا
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه اول: 0
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه دوم: یک گل
 تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول: 0
تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم: 0
 
داوران بازی‌های خانگی:
پیام حیدری(2)، خورشیدی، زاهدی فر، ترابیان، کرمانشاهی، عرب براقی، رحیم زاده
 
کمک داوران بازی‌های خانگی:
زیبا، ایلدروم(2)، طوسی، مروجی، ظهیری، سیفی، علی نژادیان، شفیعی، سلطانی، رعیت، بهمنی، صفایی،  الوندی، سبحانی

 


Page Generated in 0.0064 sec