printlogo


کد خبر: 226262تاریخ: 1399/12/23 00:00
بررسی عملکرد نیم فصل اول تیم‌های لیگ بیستم
پایانی ضعیف

پیکان

پیکان تمرینات پیش فصل را به دلیل تغییراتی که روی نیمکت و مدیریت داشت تا حدودی با تأخیر آغاز کرد. مهدی تارتار با اینکه در اولین بازی نتیجه را به نفت آبادان واگذار کرد اما در ادامه نتایج خوبی را به دست آورد. به طوری که از پنج بازی، دو پیروزی و سه تساوی را کسب کردند. اما شاگردان تارتار پایان خوش در نیم فصل نداشتند. آنها از پنج بازی فقط دو امتیاز را به اندوخته‌های‌شان اضافه کردند.
پیکان با اینکه در هر بازی از روش‌های مختلفی برای رسیدن به دروازه حریفانش استفاده می‌کرد اما به دلیل حضور نادر محمدی و توانایی او در پرتاب‌های اوت اینطور تلقی می‌شد که همه تاکتیک‌های آنها بر همین اساس است.
آنها که جام حذفی را هم از دست داده‌اند حالا همه تلاش و انرژی‌شان را برای بهبود جایگاه تیمی در لیگ صرف خواهند کرد. این تیم در نیمه‌های اول بازی‌هایش هم بیشتر گل می‌زند و هم بیشتر گل می‌خورد. عمق دفاع‌شان بر اساس آماری که ثبت کرده‌اند پاشنه آشیل‌شان است.
فرزاد حاتمی با سه گل زده، بهترین گلزن و امیر روستایی و درویشی هم با سه پاس گل بهترین پاسورهای این تیم هستند. این تیم در خانه خیلی سخت می‌بازد، به طوری که در هفت بازی فقط یک باخت داشتند که آن هم مقابل مس رفسنجان بود. اما همین تیم از هشت بازی خارج از خانه چهار بازی را به حریفش واگذار کرده است.
 
 
نحوه بیشترین گل‌های زده:
ارسال از سمت راست، کرنر و پنالتی: هر کدام 3 تا
 
نحوه بیشترین گل‌های خورده:          
پاس در عمق: 9 تا
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه اول: 0
تعداد گل‌های زده دردقایق اضافه نیمه دوم: 0
 تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول: 0
تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم: 0
 
داوران بازی‌های خانگی:                                                                    
کاظمی، سیدعلی، زمانی، پورخلف، زیاری، فرخی مهر، سلطانی
 
کمک داوران بازی‌های خانگی:
نجفی، بابایی، قاسمی، گلشنی، سبحانی، صفایی، ذورقی، تازه پور، نوری، کاظم لو، ابوالفضلی، مغروری، حجتی، مرادی

 


Page Generated in 0.0060 sec