printlogo


کد خبر: 226259تاریخ: 1399/12/23 00:00
مصاحبه و خبر

 تارتار: بازی تدارکاتی سنگینی مقابل استقلال داشتیم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی می‌گوید: «بازی زیبایی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. در نیمه اول هدف‌مان این بود که به گل برسیم، ولی متأسفانه غفلت کردیم. یک صحنه پنالتی هم اتفاق افتاد که امیدوارم داور درست دیده باشد. بعد از آن نسبتاً خوب بودیم تا اینکه روی یک غفلت گل دوم را دریافت کردیم و کارمان سخت شد. در جام حذفی وقتی نتیجه 2 بر صفر می‌شود، کار سخت می‌شود. در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم و استقلال نیز موقعیت زیادی داشت و بازیکنان ما یکی دو تا توپ را جوانمردانه از روی خط برگشت دادند. بازی با استقلال یک بازی تدارکاتی خیلی سنگینی برای ما بود.» او با اشاره به داوری این بازی می‌گوید: «بازی خیلی خوبی بود و استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد. ما هم خوب کار کردیم، ولی یک صحنه پنالتی پیش آمد که مقداری شک و شبهه داشتیم. با کارشناسان صحبتی داشتیم. گویا بازیکن ما جلوتر از شیخ دیاباته بوده است، ولی به هر حال امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. اشتباه بعدی ما دریافت گل دوم بود که مقابل تیم بزرگ استقلال کار برای‌مان سخت شد. ما تیم جوانی هستیم و خوب کار کردیم و گل‌مان را هم به موقع زدیم، ولی در ادامه موفق به جبران دو گل نشدیم. به هر حال این یک بازی تدارکاتی خیلی سنگین برای ما بود، چون هدفگذاری ما بیشتر در لیگ برتر است و امیدوارم تیم را برای لیگ آماده نگه داریم.» تارتار در دفاع از بازیکنان جوان اینطور می‌گوید: «این دستاورد بزرگی برای ماست و مثل خیلی از دوستان این موضوع را در بوق و کرنا نمی‌کنیم. از جوانان خوب‌مان استفاده می‌کنیم. این خیلی امیدوارکننده است که بازیکنان جوان ما مقابل استقلال پایاپای بازی می‌کنند. در عمر مربیگری‌ام بازیکنان زیادی را با کمک همکارانم تحویل فوتبال داده‌ایم.»

 
فتاحی: مگر حمیداوی برای خرید باشگاه پدیده پول داده که الان می‌خواهد، بفروشد
فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره اینکه گفته می‌شود، نام باشگاه شهر خودرو به پدیده تغییر پیدا کرده، می‌گوید: «هنوز مجوز هیچ تغییر نامی صادر نشده و ممکن است در فضای مجازی خیلی مسائل عنوان شود. اگر قرار باشد تیمی تغییر نام بدهد، فدراسیون فوتبال باید مجوز صادر کند و به همین سادگی تغییرات صورت نمی‌گیرد. شرکت پدیده مالک اولیه باشگاه است و هنوز پروانه باشگاه به نام این شرکت است ولی اگر این شرکت ادعایی مبنی بر تغییر نام داشته باشد باید درخواست بدهد. با توجه به اینکه تعهدات مالک قبلی (شهر خودرو) انجام نشده، می‌تواند تغییراتی دوباره در نام صورت بگیرد.» اما حمیداوی بعد از واگذاری تیم، مدیرعامل جدیدی را انتخاب کرد، که فتاحی می‌گوید: «دو سه ماه است که هزینه‌های باشگاه را استان می‌پردازد و حمیداوی تیم را رها کرده بود. اگر او بعد از واگذاری باشگاه کسی را به‌عنوان مدیرعامل معرفی کرده، برای ما وجاهت ندارد. این مسائل را به فدراسیون اعلام کردیم و متولی فوتبال در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.» فتاحی درباره اینکه ظاهراً حمیداوی برای واگذاری امتیاز تیم ادعایی مبنی بر دریافت پول نخواهد داشت، می‌گوید: «حمیداوی باید صبر می‌کرد تا شرایطی که برای انتقال گذاشته بود، انجام می‌شد. گفتیم تیم بدهی دارد و باید میزان این بدهی‌ها مشخص و بعد قیمت‌گذاری انجام شود، چون مبلغ بدهی‌ها از قیمت باشگاه کم می‌شود. زمانی که تیم را به حمیداوی دادیم مگر پول گرفتیم که الان می‌خواهد باشگاه را بفروشد؟ ما تیم را با بدهی به او دادیم و الان نیز تیم بدهی دارد، بدهی‌ها را پرداخت کند و خودش باشگاه را بفروشد. نگاه ما این است که تنها این تیم حفظ شود، حالا به وسیله حمیداوی یا هر شخص دیگری. ما در اداره کل نمی‌توانیم تیمداری کنیم و این موضوع ممنوع است ولی باید از سرمایه اجتماعی استان حفاظت کنیم.»
 
 
سپاهان مقصد احتمالی کاپیتان تیم ملی
جدایی حاجی‌صفی از تراکتور
احسان حاجی‌صفی با پرداخت حق فسخش، از تیم فوتبال تراکتور جدا شد. رسانه رسمی باشگاه تراکتور ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: «به ‌دنبال درخواست احسان حاجی‌صفی مبنی بر جدایی از تراکتور و علیرغم تلاش‌های مالک و مدیریت باشگاه جهت جلب رضایت این بازیکن و بنا به تأکید و اصرار حاجی‌صفی، باشگاه با جدایی وی موافقت کرد.» باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از تلاش‌های احسان حاجی‌صفی برای وی آرزوی موفقیت کرد.
 

 


Page Generated in 0.0034 sec