printlogo


کد خبر: 226258تاریخ: 1399/12/23 00:00
خبر

 بازگشت ناموفق فدرر
بازگشت راجر فدرر به میادین تنیس پس از غیبت یک سال و نیمه به دلیل مصدومیت، با شکست او برابر نیکولوژ باسیلاشویلی به پایان رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی اوپن قطر در سه ست متوالی به حریف یونانی‌اش باخت و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. فدرر 39 ساله روز چهارشنبه توانسته بود دن ایوانز بریتانیایی را شکست دهد تا بازگشتش پس از 14 ماه غیبت را با یک پیروزی همراه کند. قهرمان 20 گرنداسلم اما نتوانست دومین پیروزی‌اش را در این مسابقات کسب کند و در دومین دور در سه ست متوالی به باسیلاشویلی باخت. او به ترتیب با نتایج 6-3، 6-یک و 7-5 باخت. فدرر پس از این شکست در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بازگشت به تور ATP اتفاق فوق‌العاده‌ای است. من از هر دقیقه بازی‌ام در دوحه لذت بردم. من به این نتیجه رسیده‌ام که بهترین کار بازگشت به تمرینات است و در نتیجه از شرکت در مسابقات هفته آینده در دبی انصراف داده‌ام.» باسیلاشویلی 29 ساله که مرد شماره 42 تنیس جهان است، پس از بازی یک ساعت و 50 دقیقه‌ای خود برابر فدرر گفت: «این باور نکردنی است که من مقابل فدرر بازی کردم. او یکی از بزرگترین تنیسورهای تاریخ است. بازی کردن مقابل او برای من خیلی باارزش است. من خیلی خوشحالم که او دوباره به میادین برگشته است و پیروز شدن برابر او برای من تحقق یک رؤیا بود. او همیشه الگوی من بود و مطمئنم که الگوی بسیاری از تنیسورهای دیگر و هواداران هم هست. به همین دلیل بی‌نهایت خوشحالم.»
  
نمی‌خواستم باور کنم رونالدو رفتنی است
راموس: خرید هالند راحت‌تر از امباپه است
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید می‌گوید سناریو ایده‌آل برای تقویت خط حمله این تیم جذب همزمان آینده‌دارترین مهاجمان حال حاضر فوتبال یعنی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است اما می‌داند که این کار با وضعیت اقتصادی فعلی باشگاه امکان پذیر نیست و به همین دلیل باید به خرید یکی از آنها رضایت دهد. انتخاب یکی از این دو نفر شاید کار آسانی نباشد اما راموس می‌گوید اگر او رئیس باشگاه رئال مادرید بود به سراغ ستاره نروژی بوروسیا دورتموند می‌رفت. راموس در گفت‌و‌گو با ایبای یانوس مجری شبکه اینترنتی «توییچ» گفت: «من فکر می‌کنم که شاید، با توجه به وضعیت فعلی، خرید هالند آسان‌تر باشد. امباپه دارد از بازیکنانی مانند رونالدو، مسی و نیمار سبقت می‌گیرد اما از آنجایی که شرایط اقتصادی پیچیده‌تر شده، شاید به توافق رسیدن برای خرید او سخت‌تر باشد. به همین دلیل من فکر نمی‌کنم که برای رئال مادرید ایده بدی باشد که خط حمله‌اش را با جذب یک مهاجم نوک مانند هالند تقویت کند. با عطشی که هالند برای گلزنی و بردن جام دارد، او ممکن است به تیم ما قابلیت‌هایی را اضافه کند که الان ندارد و آن قامت بلند، سرعت بالا و گلزنی است. او بازیکنی است که می‌تواند ویژگی‌های فراوانی را برای تقویت ترکیب فعلی رئال مادرید بدهد. منظورم این نیست که کیلیان امباپه نمی‌تواند این قابلیت‌ها را به تیم ما بدهد چون که او هم می‌تواند اما اوضاع فعلی به گونه‌ای است که شاید جذب هالند نسبت به امباپه برای رئال مادرید آسان‌تر باشد.»
 
مسی در رئال مادرید
راموس در پاسخ به این سؤال که اگر مسی روزی بخواهد به رئال مادرید ملحق شود او را خواهد پذیرفت، گفت: «صد درصد. بدون شک. من حتی حاضرم او را به خانه‌ام دعوت کنم تا کمکش کنم (خنده) اما خود من هرگز برای بارسلونا بازی نمی‌کردم، حتی در ازای 50 یا 70 میلیون یورو در سال. بعضی چیزها را با پول نمی‌توان خرید. این غیرممکن است.
 
جدایی رونالدو از رئال مادرید
«قبل از فینال کیف، مشخص بود که کریستیانو می‌خواهد برود. من نمی‌خواستم باور کنم و امیدوار بودم که نظرش عوض شود اما او تصمیمش را گرفته بود اما کسی نمی‌تواند از او ایراد بگیرد. کریس حق داشت برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.»
 
چهره‌های تأثیرگذار
راموس می‌گوید در دوران بازیگری‌اش دو مربی بیش از همه روی او تأثیر گذاشتند. یکی خواکین کاپاروس سرمربی‌اش در سویا و دیگری لوئیس آراگونس. او گفت: «مربی که در حرفه‌ام از همه بیشتر روی سرنوشت من تأثیر گذاشت خواکین کاپاروس بود. خواکین اولین نفری بود که مرا به زمین بازی فرستاد. او راهی برای قرار دادن من در کنار دنی آلوز پیدا کرد. من همیشه قدردان او خواهم بود. بعدها لوئیس آراگونس یک عصر جدید را رقم زد. بعد از آنها آنچلوتی و زیدان هم چهره‌های مهمی بودند.

Page Generated in 0.0056 sec