printlogo


کد خبر: 226236تاریخ: 1399/12/20 00:00
سؤال پیروانی از فدراسیون:
چرا شنبه تعهد باشگاه را قبول نکردید؟

افشین پیروانی دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر درباره بسته شدن پنجره پرسپولیس اعتراض کرد و گفت: فکر می‌کنم این کار قبل بازی با صنعت نفت اجرای قانون نبود بلکه بی‌احترامی به ما بود. ما موافق اجرای قانون هستیم و همه می‌دانیم مکلف به اجرای قانون هستیم و باید به همه به یک چشم نگاه شود. روز شنبه تمرکز من مدام روی تلفن بود و مدام موبایل خود را شارژ می‌کردم تا بتوانم با ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی که طبقات مختلف فدراسیون را بالا و پایین می‌کردند و کسی به آنها جوابگو نبود، در تماس باشم.
مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: چه اتفاقی می‌افتد که روز شنبه این تعهدات و امضاها را قبول نمی‌کنند اما بلافاصله یک روز بعد بازی با نفت آبادان این تعهدات اخذ می‌شود؟ این موضوع بی‌احترامی به ما بود. باور کنید می‌توانستند همان روز بازی هم این تعهدات را قبول کنند. کمیته وضعیت یا هرکسی تصمیم گیرنده بود گفتند مقابل پرسپولیس بایستیم اما قبح کار را زیر سؤال بردند. همین الان می‌گویم آخر فصل قهرمان هستیم اما اگر از من در آن زمان بپرسند بدترین اتفاق فصل چه بود می‌گویم بی‌احترامی به باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی، تیم من و هواداران با بستن پنجره نقل و انتقالات.
پیروانی ادامه داد: هیچکس روز شنبه به سمیعی و شکوری پاسخگو نبود. چه اتفاقی افتاد که پنجره بسته روز شنبه یک روز بعد باز شد. یک لیست هم بیرون دادند که برخی افراد گفتند این لیست واقعی نیست. طبق ادعای نورشرق پنجره بسیاری از تیم‌ها در لیگ برتر و دسته‌های پایین بسته است و اگر قرار بود قانون اجرا شود باید کل لیگ‌ها تعطیل می‌شد. چگونه شأن یک باشگاه را زیر سؤال می‌برند؟ باشگاه ما در تحریم و در شرایطی که دو و نیم میلیون دلار طلب دارد چند روز قبل نتوانست یک سنت پول بودیمیر را از طریق پاداش آسیایی بدهد و مجبور شدیم با تلاش، قرض، التماس و تکاپو پول این فرد را بدهیم.پیروانی افزود: واقعاً دردآور است که ما با وجود تحریم‌ها پنجره نقل و انتقالات خارجی را باز کردیم اما نمی‌دانم چه چیز را می‌خواستند ثابت کنند که پنجره داخلی را بستند؟ آیا می‌خواستند بگویند زورمان به پرسپولیس رسید که پنجره را بستیم و در ادامه منت گذاشتیم و آن را باز کردیم اما این را بدانند دشمنی‌ها در راه کسب قهرمانی برای ما انگیزه می‌شود و ان‌شاءالله باشگاه بزرگ پرسپولیس و کادرفنی این تیم به قهرمانی پنجم می‌رسند. وقتی درآمد ما را نمی‌دهند حق ندارند پنجره پرسپولیس را ببندند.

Page Generated in 0.0054 sec