printlogo


کد خبر: 226235تاریخ: 1399/12/20 00:00
خبر

ترابی 25 را بر نداشت
دو بازیکن جدید پرسپولیس پس از ثبت قرارداد با باشگاه، می‌توانند سرخ‌پوشان را در دیدارهای پیش رو همراهی کنند. بر همین اساس و با نظر کادر فنی، مهدی ترابی با شماره 21 در میادین حضور خواهد یافت. این در حالی است که مهدی ترابی در تمرینات با لباس شماره 25 حاضر می‌شد و تصور می‌شد قرار است به یاد مهرداد میناوند فقید که یکی از بزرگترین حامیان پرسپولیس بین پیشکسوتان بود این شماره را بر تن کند.
 
مغانلو سربلند در تست‌ها
با اعلام کادر فنی پرسپولیس و طبق اخبار قبلی شهریار مغانلو با پیراهن شماره 70 برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. مغانلو بعد از انجام تست کرونا که دوشنبه انجام داد در تمام بررسی‌های پزشکی مربوط به او اعم از ارتوپدی، اسکلتی-عضلانی، قلب و عروق، ریه، تست کرونا، آزمایش‌های پاراکلینیکی و خون هم سربلند بود و از دیروز در تمرینات تیم شرکت کرد.
 
حاتمی در باشگاه
باشگاه پرسپولیس که با شکایت تعداد زیادی از طلبکاران خود از سال‌های گذشته مواجه شده است، طبق تعهد به کمیته وضعیت باید تا خرداد ماه سال آینده پرونده‌های مطروحه در این کمیته را تعیین و تکلیف کند. جدا از فرشاد احمدزاده که به باشگاه برای دریافت مطالباتش مهلت داد، روز دوشنبه فرزاد حاتمی یکی دیگر از طلبکاران باشگاه پرسپولیس هم در این باشگاه حاضر شد و شنیده می‌شود توافقات اولیه نیز برای پرداخت مطالباتش انجام شده است.
 
برگزاری چهلم میناوند
چهل روز بعد از فوت ناباورانه چپ پای سابق پرسپولیس و فوتبال ایران، جمعی از هواداران، خانواده و بزرگان فوتبال ایران بر مزار او حاضر شده تا یاد وی را گرامی بدارند.دیروز چهره‌هایی مانند علی پروین، خداداد عزیزی، افشین پیروانی، سهراب بختیاری‌زاده، علیرضا مرزبان، جعفر سمیعی، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم‌پور، رحمان رضایی، امین منوچهری، مسعود عبدی، عبدالله ویسی و... در این مراسم حضور پیدا کردند. اعضای خانواده میناوند نیز همچنان عزادار این مصیبت باورنکردنی هستند و برای این بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران سوگوارند.

Page Generated in 0.0051 sec