printlogo


کد خبر: 226234تاریخ: 1399/12/20 00:00
فرجی خودش رضایتنامه‌اش را گرفت
انتقال مدافع شهرخودرو به پرسپولیس نهایی شد

به نظر می‌رسد فرشاد فرجی خودش مبلغ دو میلیارد تومان رضایتنامه‌اش را پرداخت کرد و پس از مذاکراتی طولانی توانسته مجوز خروج از شهرخودرو را بگیرد؛ او در شرایطی توانسته برای دریافت رضایتنامه خود با مدیران باشگاه شهرخودرو به توافق برسد که مهدی رحمتی مخالف جدایی‌اش بود و کمیته‌ای نیز برای بررسی نقل و انتقالات باشگاه شکل گرفته بود اما سرانجام فرجی توانست رضایت مدیران باشگاه را جلب کند.
فرشاد فرجی پس از چندین جلسه با مدیران باشگاه، حالا موافقت آنها برای جدایی به مقصد پرسپولیس را به دست آورده و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، او می‌تواند پس از ماه‌ها چشم‌انتظاری سرانجام مجدداً زیرنظر یحیی گل‌محمدی کار خود را دنبال نماید؛ براساس توافقات انجام شده، فرجی آخرین تجربه حضور خود در کنار عنابی‌پوشان را در دیدار پنجشنبه جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به دست خواهد آورد و سپس برای امضای قرارداد رسمی با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند.
گفتنی است علی نعمتی دیگر مدافع شهرخودرو گزینه اول سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بود اما مهدی رحمتی حاضر به جدایی نعمتی نشد تا پروژه انتقال این بازیکن پیچیده شود. یحیی که روی جذب نعمتی اصرار داشت پس از اطلاع از شروط باشگاه شهرخودرو قید او را زد تا فرشاد فرجی هم‌تیمی نعمتی را به باشگاه معرفی کند.
علی نعمتی غیر از قابلیت بازی در دفاع میانی در دفاع چپ هم می‌تواند بازی کند اما فرشاد فرجی مدافع میانی و مدافع راست به حساب می‌آید. فرجی فصل قبل شاگرد یحیی در شهرخودرو بود و در هر دو بازی رفت و برگشت با ضربه سر به پرسپولیس گل زد که گلش در مشهد سه امتیازی بود و یحیی را مقابل کالدرون برنده کرد.

Page Generated in 0.0048 sec