printlogo


کد خبر: 226230تاریخ: 1399/12/20 00:00
فقدان بزرگترین حامی پرسپولیس 40 روزه شد
روحت شاد مهرداد عزیز

چهل روز از رفتن مهرداد میناوند گذشت و هنوز باور نداریم که فوتبال ایران با چنین فاجعه دردناکی مواجه شده. چهل روز از فراق میناوند و پرسپولیس گذشت و تیم محبوب او همچنان سیاهپوش او و علی انصاریان است. این داغ آنقدر عظیم و جانسوز است که نه 40 روز بلکه تا 400 روز بعد هم فراموش نخواهد شد.
باورش کمی سخت است که چهل روز از آسمانی شدن ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس گذشته اما چیزی که هرگز نمی‌توان باورش کرد اینکه دیگر صدای او را نخواهیم شنید و پرسپولیس یکی از بزرگترین حامیانش را از دست داده است.
مهرداد میناوند بدون شک بزرگترین و پیگیرترین حامی تیم پرسپولیس طی سه چهار فصل اخیر بین پیشکسوتان باشگاه بود. او بدون در نظر گرفتن مناسبات و رفاقت‌ها از مجموعه تیم شامل بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کرد چه وقتی یک سرمربی خارجی مثل برانکو و کالدرون بالای سر تیم بود چه زمانی که یحیی گل‌محمدی سکان هدایت تیم محبوبش را در دست گرفت.
اصلاً صفحه شخصی مهرداد تبدیل شده بود به یکی از قدرتمندترین تریبون‌های هواداری و او بود که همواره بعد از هر شکست به تیم دلداری می‌داد و بلافاصله بعد از پیروزی‌ها و قهرمانی‌ها تیم را تبریک باران می‌کرد.
مهرداد میناوند قبل از ازدواجش تقریباً تمام وجودش را برای پرسپولیس گذاشته بود و فارغ از امور روزمره زندگی‌اش تقریباً بیشتر از هر خبرنگار حوزه پرسپولیس و پیشکسوت یا عضو خانواده پرسپولیس پیگیر اخبار، حواشی و اتفاقات این تیم بود تا جایی که از ناملایمتی‌ها، حاشیه سازی‌ها و مشکل آفرینی‌هایی که برای تیم مبحوبش می‌شد به صورت دقیق و ریز اطلاع داشت و اصلاً به همین خاطر بود که حرص و جوش خوردنش را در صفحه اینستاگرام خود با هواداران به اشتراک می‌گذاشت.
مهرداد میناوند که رفت انگار پرسپولیس یکی از بزرگترین حامیانش را از دست داد و تقریباً تمام اعضای تیم از سرمربی گرفته تا بازیکنان به این موضوع اذعان داشتند که او چقدر به تیم نزدیک بود و در زمان برد و باخت چطور از تیم حمایت می‌کرد.
با این وجود در زمان حیات میناوند خیلی‌ها قضاوت‌های عجیب و اشتباهی درباره‌اش داشتند. خیلی‌ها به خاطر کاری که او برای شرکت کارگزار پرسپولیس به عنوان مجری انجام می‌داد به او تهمت زدند که به خاطر دریافتی از این شرکت به نوعی رابط بین آنها و باشگاه شده و می‌خواهد وجهه کارگزار را مثبت نشان دهد اما واقعیت چیز دیگری بود و او فقط دنبال آرامش پرسپولیس بود و بس.
دیروز وقتی بزرگان فوتبال و دوستانش بر مزار او جمع شدند و گوشه چشم‌شان ‌تر شد بار دیگر یادمان آمد که میناوند چقدر زود و دردناک از پیش‌مان رفت و هنوز این سؤال در ذهن مان نقش بسته که چرا وقتی قرار بود زندگی روی خوشش را به او نشان دهد اجل مهلتش نداد و مهرداد را از پرسپولیس و دوستدارانش گرفت؟
با اینکه این داغ تا ابد بر دل خانواده و دوستدارانش باقی خواهد ماند و آزارش می‌دهد اما دوست داریم روح مهرداد نازنین در آرامش باشد و موفقیت‌های بعدی پرسپولیس لبخند را بر لب او بیاورد.
 

Page Generated in 0.0049 sec