printlogo


کد خبر: 226192تاریخ: 1399/12/20 00:00
آنچه در تمرین گذشت

 روز گذشته (سه‌شنبه) و پیش از شروع تمرین تیم استقلال، مراسم معارفه نصرالله عبداللهی و فرزاد مجیدی توسط احمد مددی مدیرعامل استقلال برگزار شد. مددی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادرفنی و بازیکنان در بازی با فولاد، برای آنها در بازی با پیکان آرزوی موفقیت کرد. همچنین مدیرعامل استقلال در این مراسم با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان در روزهای گذشته، گفت: «ان‌شاءالله تا پیش از بازی با ماشین‌سازی بخشی دیگر از مطالبات شما عزیزان پرداخت خواهد شد.» تیم استقلال روز پنجشنبه در شهر قدس به مصاف پیکان در چارچوب مسابقات جام حذفی می‌رود.
 
حریف استقلال متضرر نشد
یوسف بلایلی بازیکن سابق الاهلی عربستان که پس از فسخ قرارداد راهی باشگاه قطر اس سی شد، پس از شکایت از باشگاه سابقش به دنبال گرفتن غرامت از این باشگاه بود که در نهایت دو طرف با یکدیگر به توافق رسیدند. رسانه‌های عربستانی گزارش داده‌اند که مدیریت باشگاه الاهلی موفق شد پرونده یوسف بلایلی مهاجم الجزایری و سابق خود را تسویه حساب کند آن هم بدون اینکه هیچگونه جرایم مالی متوجه این باشگاه شود. آنگونه که رسانه‌ها نقل کرده‌اند، در این پرونده مبلغ یک میلیون و ششصد هزار یورو که به یوسف بلایلی پرداخت شده بود، به خزانه الاهلی بازگردانده خواهد شد. ظاهراً دو طرف توافق کردند که دو دادخواست شکایت خود از طرف مقابل را پس گرفته و بلایلی نیز ضمانت داده است تا در آینده هیچ‌گونه حقوقی را مطالبه نکند. 
علاوه بر این، بخشی از حقوق پرداخت شده از جمله پیش‌پرداخت قرارداد این بازیکن که رقمی در حدود یک میلیون و 600 هزار یورو است به باشگاه الاهلی بازگردانده خواهد شد به شرطی که این تیم عربستانی خواستار احیای کل رقم قرارداد نباشد. یوسف بلایلی پس از فسخ یک‌طرفه قرارداد خود به دلیل عدم پرداخت دستمزدش، از این تیم جدا شد که باشگاه الاهلی با ارائه شکایتی به فیفا، عدم حضور این بازیکن در تاریخ‌های مشخص را غیرموجه دانست و حتی کپی بلیت‌های رزرو شده از سوی الاهلی برای این بازیکن نیز ضمیمه پرونده شده بود. با توجه به مکاتبات حقوقی طرفین، وکلای دو طرف بر این عقیده بودند که این توافق بهترین راه حل است و رسیدگی به دعوای حقوقی در فیفا، مبالغ هنگفتی را برای دو طرف به همراه خواهد داشت.
 

Page Generated in 0.0050 sec