printlogo


کد خبر: 226184تاریخ: 1399/12/20 00:00
مصاحبه

چه کسی پاسخگوی دو پنالتی سوخته ما است؟
مدیرروستا: برای جام حذفی هم انگیزه داریم
مدیر پیکان تهران نسبت به داوری دیدارهای آینده تیمش ابراز نگرانی کرد. علی اصغر مدیرروستا درباره شرایط تیم پیکان قبل از دیدار با استقلال در یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: «شرایط فنی تیم ما خوب است. متأسفانه در مسابقه با شهرخودرو از نظر اشتباهات داوری بسیار ضربه خوردیم. بازی که می‌توانستیم با برد از آن خارج شویم، با اشتباهات داور و بخصوص داور پشت دروازه واگذار کردیم. البته کادرفنی تلاش زیادی کرده تا از نظر روحی تیم را برگرداند و مشکل خاصی برای حضور مقابل استقلال نداریم.»
او با اشاره به اشتباهات داوری مسابقه پیکان و شهرخودرو تأکیدکرد: «خوشبختانه در برنامه فوتبال برتر همه متوجه شدند که چقدر از داوری ضرر کردیم. علاوه بر پنالتی که داور وسط در دقیقه 36 گرفت و داور پشت دروازه به اشتباه نظر او را برگرداند، طبق اعلام کارشناسان داوری یک پنالتی دیگر روی سامان فلاح در دقیقه 3 گرفته نشده است. پنالتی که بازی خطرناک به همراه داشت و باید کارت قرمز برای بازیکن حریف در نظر گرفته می‌شد. شما فرض کنید تیم شهرخودرو در دقیقه 3 ده نفره می‌شد و از طرفی برای ما نیز پنالتی می‌گرفتند. یا وقتی یک بر صفر عقب بودیم، آن پنالتی از سوی داور پشت دروازه برگردانده نمی‌شد. آن وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟ تیم ما در بازی گذشته هرگز شایسته باخت نبود اما متأسفانه این اتفاق رخ داد. الان دو پنالتی تیم ما نادیده گرفته شده، آیا کسی پاسخگو است؟»
مدیر تیم پیکان ضمن ابراز نگرانی بابت تکرار اشتباهات داوری در بازی‌های آینده تیمش گفت: «من از کمیته داوران می‌خواهم حتی‌الامکان از داوران باتجربه برای مسابقات استفاده کنند. حضور داوران جوان خوب است اما نباید به گونه‌ای باشد که تیم‌ها متضرر شوند. در بازی گذشته زحمات یک گروه 40 نفره در پیکان روی اشتباهات هدر رفت و امیدوارم در بازی‌های آینده اشتباهات به حداقل برسد و عدالت در بین تیم‌ها رعایت شود.»
 مدیرروستا درباره شانس پیروزی تیمش در جام حذفی تأکید کرد: «با اینکه هدفگذاری تیم ما روی مسابقات لیگ برتر است اما به هر حال در جام حذفی هم انگیزه داریم. بی‌تردید بازیکنان ما در بازی با استقلال به دنبال نشان دادن حداکثر توانایی‌های‌شان هستند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.»
 
 
امیدواری مدافع ذوب‌آهن به جبران در نیم‌فصل دوم
ابراهیم‌زاده: کمترین باخت را در نیم فصل دوم می‌دهیم
مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع ذوب‌آهن معتقد است که این تیم کاملاً متحول شده و در نیم فصل دوم کمترین باخت را خواهد داد. ذوب‌آهن توانست در هفته هفدهم ماشین‌سازی را دو بر صفر شکست دهد تا کمی از زیر فشار رها شود.
ابراهیم‌زاده درباره این بازی گفت: «رفته بودیم بازی خوبی انجام دهیم و کل تیم عزمشان را جزم کرده بودند که در ابتدا گل نخوریم و تمرکز کنیم. آنالیز خوبی کرده بودیم و آقای حسینی نقاط ضعف و قوت حریف را به ما گفته بود و خدا را شکر توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و دو بر صفر ببریم.»
او در مورد اینکه ماشین سازی چند دقیقه ۱۲ نفره بازی کرد، ادامه داد: «ما هم متوجه نشدیم اما فکر می‌کنم تابلو خراب شد و آنها یک بازیکن فرستادند داخل اما کسی خارج نشد و این موضوع را کادر ما فهمیدند. تیم ماشین سازی هم اعتراض کرد چون آنها هم در حال حمله بودند و گفتند توپ داشت گل می‌شد و ما هم گفتیم ۱۲ نفر داخل زمین است. بچه‌ها هم گفتند طبق قانون باید آن بازیکن اخراج می‌شد. ماشین سازی باز هم قصد ادامه بازی با ۱۲ نفر را داشت و دوباره که داور آمد بازی را شروع کند، گفتیم آقای داور آنها ۱۲ نفر هستند و ما هم گفتیم اگر مشکلی ندارد ما هم یک نفر را بیاوریم و ۱۲ به ۱۲ بازی کنیم (می‌خندد)، ولی در کل فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد.»
 مدافع ذوب آهن در مورد اینکه نتایج نیم فصل اول را می‌توانند جبران کنند یا خیر، گفت: «قطعاً نیم‌فصل دوم خیلی بهتر از نیم‌فصل اول خواهیم بود هم از نظر فوتبالی و امتیاز جمع کردن یعنی اینکه ما را دیگر اینجای جدول نمی‌بینید. ما به رده‌های خوبی فکر می‌کنیم و کمترین باخت را در نیم فصل دوم خواهیم داد.»
ابراهیم‌زاده در پایان در مورد دیدار با شهر خودرو در جام حذفی افزود: «مساوی در جام حذفی در کار نیست و امیدوارم هر تیمی لایقش باشد از این بازی با برد بیرون بیاید.»
 

 


Page Generated in 0.0056 sec