printlogo


کد خبر: 226182تاریخ: 1399/12/20 00:00
رئال امیدوار به خلاص شدن از شر حقوق نجومی بیل

رئال مادرید از درخشش و اوج‌گیری اخیر گرت بیل در تاتنهام بسیار خوشحال است اما نه از بابت اینکه فصل آینده می‌‌تواند ستاره‌اش را در اوج پس بگیرد، بلکه بابت اینکه شانس‌اش برای فروش این بال ولزی به تاتنهام افزایش پیدا کرده است.
بیل تابستان امسال به صورت قرضی و برای یک سال از رئال مادرید به تاتنهام برگشت و با وجود شروع نه چندان دلچسبش در این تیم اکنون مدتی است که دوباره روی فرم برگشته و در دو بازی از سه بازی اخیر تاتنهام خودش را دو گله کرده است. همچنین او در 6 بازی اخیر تیمش روی 9 گل تأثیر مستقیم داشته است. درخشش بیل به معنای افزایش تمایل پیدا کردن تاتنهام به قطعی کردن قرارداد قرضی اوست و این خبر خوبی برای باشگاه رئال مادرید است که هنوز یک سال دیگر با بیل قرارداد دارد و اگر او به اسپانیا برگردد باید حقوق نجومی‌اش معادل هفته‌ای 600 هزار پوند را بپردازد که به ازای یک سال هزینه‌ای در حدود 26 میلیون پوند روی دست باشگاه می‌گذارد. پرداخت این رقم در حالی که رئالی‌ها مترصد خرید مهاجمی جدید مانند ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن هستند، فشار مالی مضاعفی را به باشگاه تحمیل خواهد کرد.
بیل 31 ساله در فصل گذشته جایی در برنامه‌های تاکتیکی زین‌الدین زیدان نداشت و اغلب اوقات نیمکت‌نشین بود. او امیدوار بود که باشگاه رئال مادرید با انتقالش به یکی از تیم‌های چین به عنوان بازیکن آزاد موافقت کند اما مخالفت باشگاه منجر به این شد تا بیل به نیمکت‌نشینی در سانتیاگو برنابئو رضایت دهد ولی این مسأله بار مالی سنگینی را به باشگاه تحمیل می‌کرد.
فعلاً به لطف علاقه ژوزه مورینیو به بیل، رئال مادرید حداقل توانست از پرداخت کامل حقوق بازیکنی که برایش کارایی نداشت، نجات پیدا کند هرچند که این باشگاه هنوز هم درصد قابل توجهی از حقوق او را می‌پردازد. سناریوی ایده‌‌‌آل برای رئال مادرید این است که درخشش بیل، تاتنهام را مجاب به حفظ او با قراردادی قطعی کند اما یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که تاتنهام همچون فصل جاری، برای یک فصل دیگر بیل را قرض بگیرد و باز هم مانند سال جاری تنها پرداخت نیمی از حقوق او را متقبل شود. بدترین سناریو هم برای رئالی‌ها این است که بیل تا پایان فصل دوباره افت کند که در آن صورت قطعاً به رئال مادرید بازخواهد گشت و باشگاه دوباره باید حقوق او را تمام و کمال بپردازد.
منبع: دیلی میل
 

Page Generated in 0.0050 sec