printlogo


کد خبر: 226175تاریخ: 1399/12/19 00:00
گلزن ایرانی دوباره تورینی‌ها را نقره‌داغ می‌کند؟
طارمی: برای یوونتوس برنامه ویژه داریم

 پورتو در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانست یوونتوس را شکست دهد و مهدی طارمی در آستانه بازی برگشت امیدوار است که آنها بتوانند در تورین کار صعود را تمام کنند. مهاجم ایرانی پورتو در نشست خبری پیش از این بازی گفت که آنها برای بازی مقابل قهرمان ایتالیا برنامه خاصی دارند. طارمی در دقیقه اول بازی رفت برای پورتو گل زد تا آنها در نهایت به پیروزی دو بر یک برسند.
روزنامه آبولای پرتغال به نقل از طارمی نوشت: «بازی بسیار مهمی برابر یوونتوس داریم. یوونتوس تیمی بزرگ و قابل احترام است و ما هم تیم بزرگی هستیم و باید از ابتدا تا پایان تمام تمرکز خودمان را در این دیدار حفظ کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.»
طارمی ادامه داد: «ما با برنامه خاصی در این دیدار برابر یوونتوس قرار خواهیم گرفتیم و گل زدن من مهم نیست و تمام تیم تلاش خواهند کرد تا بتوانیم برنده این دیدار شویم و شایستگی‌های خودمان را نشان دهیم.»
سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو هم درباره وضعیت تیمش برای این بازی گفت: «بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و بعضی از بازیکنان ما بیش از اندازه بازی کردند و به همین خاطر است که شرایط فیزیکی بعضی از آنها شاید مناسب نباشد اما کار من به عنوان مربی این است که راه حلی برای این مسأله پیدا کنم. ما می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم و می‌دانیم که یوونتوس برای این بازی به بعضی از بازیکنانش مقابل لاتزیو استراحت داده بود و بعضی از بازیکنان مهمش مانند کوادرادو، بونوچی و کیه‌لینی به این بازی می‌رسند. به هر حال بازی یازده در مقابل یازده برگزار می‌شود و تاریخچه پورتو در این رقابت‌ها بسیار غنی است. ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که در سال‌های اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و برای قهرمانی در این رقابت‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، پس باید به عنوان یک تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا به پیروزی برسیم. می‌دانیم که دیدار دشواری است ولی ما هر کاری که شده انجام می‌دهیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.»
 

Page Generated in 0.0067 sec