printlogo


کد خبر: 226168تاریخ: 1399/12/19 00:00
ساکت، سومین سرمربی فصل نساجی
الهامی: با کمک هم نساجی را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم

 حامد حسینی  
 
شکست‌های پی‌درپی نساجی با مربیگری مجید جلالی این تیم را در وضعیتی بغرنج قرار داده، که اگر اکنون لیگ را تمام شده تلقی کنیم، نساجی یکی از سقوط کننده‌ها خواهد بود. تیم قائمشهری که در نیم فصل اول نیز شرایط آنچنان با ثباتی نداشت برای عبور از بحران‌های خود دست روی گزینه‌ای گذاشت که هفته پیش گزینه سرمربیگری استقلال بود. او ساکت الهامی است. مربی آینده‌داری که بعد از قهرمانی با تراکتور در جام حذفی حالا به یکی از گزینه‌های مطرح در فوتبال ایران تبدیل شده است. الهامی پیش از آنکه هدایت نساجی را به عهده بگیرد، گزینه مربیگری تیم آلومینیوم اراک هم بود و به واسطه جایگاه مناسبی که این تیم در لیگ برتر دارد شاید عاقلانه‌تر بود که او سر از این تیم درآورد اما ساکت کار سخت‌تر را انتخاب کرد و به سمت قائمشهر رفت تا شاید در لیگ بیستم دست به کاری بزرگ بزند و نساجی را که در رتبه پانزدهم قرار دارد در لیگ برتر حفظ کند. ساکت الهامی درباره انتخاب خود می‌گوید: «همانطور که می‌دانید تا یک هفته قبل گزینه سرمربیگری استقلال بودم. من به باشگاه هم رفتم و به خواست مدیران این باشگاه با آنها مذاکره کردم اما در نهایت مربیگری استقلال به آقای فرهاد مجیدی سپرده شد.
 برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استقلال روزهای خوبی را تجربه کند.» از ساکت درباره اینکه چه شد در نهایت به نساجی رفت، سؤال کردیم که او با وسواس خاصی به این سؤال پاسخ داد: «نساجی را برای کار جای بهتری دیدم. من پیشنهاد‌های دیگری هم داشتم اما ترجیح دادم اینجا باشم تا شاید با کمک بازیکنان بتوانیم کاری بزرگ را رقم بزنیم. من به ماندن نساجی در لیگ برتر ایمان دارم. اگر جز این بود هرگز مربیگری این تیم را قبول نمی‌کردم. ظرفیت بسیار خوبی در نساجی وجود دارد. اینجا بازیکنان مستعدی حضور دارند که جایگاه‌شان اینجای جدول نیست. تردید نکنید دست به دست هم می‌دهیم و نساجی را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم. از امروز کار سخت ما در قائمشهر شروع شده است.» الهامی درباره اینکه کار پرریسکی را با نساجی شروع کرده نیز این جملات را به زبان آورد: «مربیگری کلاً کاری پر از ریسک است. هر جایی بروی همین شرایط را داری اما اگر تیم من موفق شود، فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد آن وقت همه تعریف و تمجید می‌کنند. می‌دانم که مردم خوب قائمشهر توقع دارند تیم‌شان در لیگ برتر بماند. من این انتظارات را احساس کردم و با علم به اینکه چه توقعاتی از من هست به قائمشهر آمدم. من به آینده این تیم بسیار امیدوارم و می‌دانم نساجی سقوط نخواهد کرد. روزهای خوبی در انتظار نساجی خواهد بود. شک نکنید.» 
 
 
نخستین قدم ساکت، معرفی دستیاران
ساکت الهامی قصد دارد از یکی، دو بازیکن سابق استقلال در کادر فنی خود استفاده کند اما او تا پیش از معرفی دستیارانش، دو دستیار را به مدیران باشگاه نساجی معرفی کرده است. مصطفی صداقت و عادل باباپور دو دستیار مد نظر الهامی هستند ضمن آنکه هاروت مربی دروازه‌بان‌های نساجی در زمان فاضلی و جلالی در این تیم ماندنی شده است.  با توجه به اینکه پیش‌تر مجتبی جباری اعلام کرده بود، دوست دارد به‌عنوان دستیار در کنار الهامی به فعالیت مشغول شود، باید دید که آیا این چهره مهم استقلالی سر از نساجی درخواهد آورد یا خیر؟!  گفته می‌شود آندرانیک تیموریان نیز مد نظر ساکت الهامی است اما هنوز حضور هیچ یک از این دو چهره سرشناس در کادر آتی نساجی مشخص نیست.
 

 


Page Generated in 0.0061 sec