printlogo


کد خبر: 226160تاریخ: 1399/12/19 00:00
خداحافظی با مجید جلالی و رکوردهایش؛ یک قدم تا بدترین‌شدن

عمر مربیگری مجید جلالی در نساجی مازندران به دو ماه نرسید و این مربی فقط بعد از 6 هفته از سمت خود کناره‌گیری کرد. مدیران نساجی مازندران اواخر نیم‌فصل اول، بعد از نتیجه نگرفتن این تیم به سراغ جلالی رفتند؛ این مربی باتجربه اما نتوانست کمکی به نماینده مازندران کند و نوار باخت‌های آنها ادامه پیدا کرد. نساجی مازندران یکی از تیم‌هایی بود که در نیم‌فصل بازیکنان زیادی را به خدمت گرفت و در فصل نقل و انتقالات حسابی پرکار بود.
مجید جلالی هنگام حضور در نساجی از این تیم به عنوان یکی از تیم‌های خوب و با پتانسیل نام برد اما در زمان حضور در این تیم نتوانست نتایج خوبی کسب کند. چهار شکست در ابتدای راه باعث شد تا مسئولان نساجی به فکر تقویت تیم افتاده و بازیکنان مدنظر سرمربی را جلب کنند. بازی با آلومینیوم اراک فرصتی طلایی برای جلالی بود تا اولین برد خود را به دست بیاورد. تیمی که شرایط فنی و روحی و روانی خوبی نداشت و برخلاف نساجی تقویت نشده بود. آنها حتی نیمه اول را هم برنده به رختکن رفتند اما اشتباه دفاعی این تیم در نهایت باعث شد تا اراکی‌ها یک امتیاز به دست بیاورند. تیمی که هفته بعد 6 گل از سپاهان خورد و نشان داد جلالی کار سختی برای شکست دادن آنها نداشته است. نساجی در نیم‌فصل اول توانسته بود تیم رسول خطیبی را با سه گل شکست دهد اما در بازی برگشت از پس تیم بدون مربی برنیامد.
 تساوی در خانه شرایط جلالی را خیلی سخت کرد اما او یک بازی دیگر فرصت پیدا کرد تا شاید بتواند خودش را نجات بدهد. دیداری که با برتری کامل نساجی برگزار شد اما تراکتور حریفی نبود که به همین راحتی تن به شکست بدهد. نساجی مقابل تراکتور بازی بسیار خوبی انجام داد و با 9 شوت در چارچوب رکورددار هفته هفدهم بود اما از شانس بد آنها این اتفاق در روز رؤیایی محمدرضا اخباری و خط دفاعی تراکتور روی داد. به همین دلیل حاصل تلاش آنها بیشتر از یک گل و صفر امتیاز نبود. اگرچه آمار این بازی می‌توانست هواداران را به آینده تیمشان امیدوار کند اما جلالی و مدیران این تیم تصمیم گرفتند بیش از این ریسک نکرده و به همکاری خود با 5 باخت و یک تساوی پایان بدهند.
نساجی در حال حاضر با 10 امتیاز و تفاضل گل10- در رده پانزدهم جدول قرار دارد و آنها تنها یک امتیاز از ماشین‌سازی تبریز به عنوان بدترین تیم این فصل بیشتر دارند. این در حالی است که این تیم شروع بسیار خوبی در لیگ داشت و چند هفته حضور در رده‌های بالای جدول را هم تجربه کرد. آنها اما تا هفته هفدهم با کسب 11 باخت یک باخت بیشتر از ماشین‌سازی به دست آورده‌اند.
(این مطلب پیش‌تر در سایت فوتبال ۳۶۰ منتشر شده)
 

Page Generated in 0.0058 sec