printlogo


کد خبر: 226148تاریخ: 1399/12/19 00:00
پیغام میلیچ به باشگاه
برای بازگشت آماده ام
بازیکن کروات استقلال در روزهای اخیر پالس‌های مثبتی برای بازگشت به ایران صادر کرده است. او حتی در صحبت‌هایی که به طور غیرمستقیم با مدیران باشگاه استقلال داشته اعلام کرده حاضر است با دریافتی حداقلی دوباره به ایران بازگردد

10 هزار دلار هم بدهید برمی‌گردم استقلال
 
 رضا حمیدی  
 
جدایی هرویه میلیچ از استقلال در شرایطی رقم خورد که این بازیکن وضعیت خوبی در ترکیب تیمش داشت و هرگاه برای تیمش به میدان می‌رفت نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه می‌کرد. 
آن روزها که میلیچ از استقلال رفت گفته می‌شد محمود فکری علاقه آنچنانی به این بازیکن ندارد اما بعدها روشن شد که باشگاه نیز در پرداخت حقوق این بازیکن ضعیف عمل کرده و بهانه کافی به دستش داده تا ایران را به مقصد اوکراین ترک کند.
بعد از سفر شبانه میلیچ به کرواسی بسیاری به باشگاه استقلال خرده گرفتند که چرا و به چه دلیل اجازه داده‌اند این بازیکن به راحتی راهی زادگاهش شود که مشخص شد کاظم قیم، مسئول روابط بین‌الملل باشگاه استقلال گذرنامه این بازیکن را در اختیارش قرار داده.
 این مسأله نشان می‌داد در پس پرده، مدیران باشگاه استقلال نیز بی‌میل نیستند که میلیچ از استقلال جدا شود وگرنه نحوه پرداختی‌ها به گونه‌ای پیش می‌رفت که بهانه دست این بازیکن نباشد که ایران را شبانه به مقصد کشورش ترک کند.
با این حال میلیچ از همان روزی که ایران را به مقصد کشورش ترک کرد همواره به طرق گوناگون کوشیده خود را شیفته هواداران باشگاه استقلال معرفی کند و از تمایلش برای بازگشت بگوید. او چندی قبل نیز تصویری از خودش در کنار فرهاد مجیدی منتشر کرد که نشان می‌داد اگر مجیدی به استقلال بازگردد، حاضر است برای این تیم بازی کند.
حالا با بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این انتظار وجود دارد که مدیران باشگاه برای بازگرداندن این مهره تأثیرگذار که گل 3 امتیازی‌اش به ماشین‌سازی همچنان در ذهن به یادگار مانده، دوباره در ترکیب استقلال دیده شود. 
این انتظارات زمانی وسعت بیشتری می‌گیرد که می‌بینیم محمد نادری نمایش قابل قبولی در استقلال نداشته و هرگز نتوانسته به بازیکنی اثرگذار تبدیل شود.
 شاید فکری در دوران مربیگری خود تصور می‌کرد نادری می‌تواند در جناح چپ استقلال به بازیکنی اثرگذار بدل شود و نیازی به میلیچ نیست اما عملکرد این بازیکن به وضوح نشان داد که استقلال در جناح چپ خود با ضعف بزرگی مواجه است. ضعفی که با حضور میلیچ احتمالاً تبدیل به قوت خواهد شد.
بازیکن کروات استقلال در روزهای اخیر پالس‌های مثبتی برای بازگشت به ایران صادر کرده است. او حتی در صحبت‌هایی که به طور غیرمستقیم با مدیران باشگاه استقلال داشته اعلام کرده حاضر است با دریافتی حداقلی دوباره به ایران
 بازگردد.
 آخرین صحبت‌های میلیچ درباره بازگشت به ایران این است که حاضر شده با دریافت 10 هزار دلار دوباره کارش را از سر بگیرد که مدیران باشگاه استقلال هنوز هیچ پاسخ روشنی به این درخواست نداده‌اند و روشن نیست چه زمان می‌خواهند در راستای بازگرداندن میلیچ به ایران اقدام کنند.
فرهاد مجیدی نیز از روزی که دوباره سکان هدایت استقلال را به دست گرفته بارها اعلام کرده برای در اختیارگرفتن میلیچ علاقه‌مند است اما مدیران باشگاه استقلال هیچ اقدامی تا این لحظه انجام نداده‌اند.
این تأخیر در شرایطی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که باشگاه پرسپولیس توانسته در نقل و انتقالات نیم‌فصل اقدامات بزرگی انجام دهد. 
سرخ‌ها نه تنها مهدی ترابی را به خدمت گرفته‌اند، بلکه توانسته‌اند شهریارمغانلو که در لیگ پرتغال(تیم سانتاکلارا) بازی می‌کرد را به صورت قرضی جذب کنند تا خط حمله خود را دگرگون کنند. در باشگاه استقلال اما هیچ نشانه‌ای از حرکت در نقل و انتقالات دیده نمی‌شود به گونه‌ای که حتی در بازگرداندن بازیکن سابق نیز اهمال می‌شود.
میلیچ حتی تا امروز فسخ قرارداد خود را به فیفا اعلام نکرده و بعد از حضور مجیدی منتظر است تا شاید دوباره به استقلال بازگردد اما مدیران باشگاه استقلال باید بدانند که صبر این بازیکن اوکراینی هم اندازه‌ای دارد و چنانچه آنها دست، دست کنند این بازیکن که در لیست‌شان هم حضور دارد به تیم دیگری خواهد رفت.
 

Page Generated in 0.0052 sec