printlogo


کد خبر: 226128تاریخ: 1399/12/19 00:00
تیم لبران 170 - تیم دورانت 150 جیمز،
کاپیتان شکست‌ناپذیر در نبرد ستاره‌ها

در بحبوحه پاندمی کرونا مشخص بود که بازی آل‌استار امسال مانند آل‌استارهای قبلی نخواهد بود. سکوها تقریباً خالی بودند و سر و صدای همان تعداد محدودی که در سالن حضور داشتند گاهی شنیده می‌شد و گاهی هم نه. دیگر خبری از حضور سلبریتی‌های بزرگ و پرطرفدار در ردیف اول سکوها نبود. دو بازیکن هم به‌خاطر اصلاح موهای سر‌شان نزد آرایشگری که تست کرونایش مثبت شده بود از حضور در این بازی محروم شدند. با همه اینها، در پایان بازی آل‌استار حسی آشنا داشت. تیم لبران جیمز باز هم برد.
با پرتاب‌هایی موفق از تقریباً تمام نقاط زمین، تیم ابرقدرتی که ستاره لس‌آنجلس لیکرز ساخته بود، در همان نیمه اول آنقدر بر بازی مسلط شد که پیش‌بینی بازگشت بازی به نفع تیم دورانت غیرممکن بود همین اتفاق هم رخ داد و دیروز تیم کاپیتان لبران در نهایت با 20 امتیاز اختلاف و با نتیجه 170 به 150 هفتادمین مصاف نمایشی میان فصل ستاره‌های NBA‌ را برد.جیمز از تیم لس‌آنجلس لیکرز به‌عنوان پرطرفدارترین ستاره در کنفرانس غرب و کوین دورانت از تیم بروکلین نتس به‌عنوان پرطرفدارترین بازیکن در کنفرانس شرق دو بازیکنی بودند که در 4 سال اخیر نفرات تیم‌های بازی آل‌استار را انتخاب کرده‌اند. البته جیمز از مدت‌ها قبل از آن هم چنین افتخاری را داشته است. او با این پیروزی تعداد بردهایش به‌عنوان کاپیتان در بازی آل‌استار را به 4 مورد افزایش داد و این در حالی است که تا به حال هرگز شکست در این بازی را تجربه نکرده است. تیم لبران سال 2018 تیم استفن کاری، ستاره گلدن‌استیت وریرز را شکست داد و در دو سال متوالی پس از آن هم تیم‌هایی که جیانیس آنتتوکونمپو، ستاره تیم میلواکی باکس می‌چید را مغلوب کرد.
این‌بار جیمز، کاپیتان رقبای دو سال اخیرش در بازی آل‌استار را در تیم خودش قرار داد و با ساختن تیمی ترسناک، تیم کوین دورانت را نابود کرد.
دیمین لیلارد، یکی دیگر از ستاره‌هایی که جیمز به تیمش برای حضور در بازی آل‌استار امسال دعوت کرد گفت: «فکر می‌کنم جیمز در آینده مدیر اجرایی موفقی شود. او همیشه انتخاب‌های درستی انجام می‌دهد.»
در بازی آل‌استار امشب نه‌تنها تیم لبران برنده شد بلکه ستاره یونانی‌اش جیانیس آنتتوکونمپو هم با کسب 35 امتیاز که حاضر 16 پرتاب موفق از 16 پرتاب بود، عنوان ارزشمندترین بازیکن (MVP) بازی را هم از آن خود کرد. او هر سه پرتاب سه‌امتیازی‌اش را داخل سبد انداخت. آنتتوکونمپو با درخششی که در این بازی داشت به رکورددار کسب بیشترین امتیاز بدون پرتاب‌ ناموفق در تاریخ بازی آل‌استار تبدیل شد. ستاره یونانی گفت: «من واقعاً دارم لذت می‌برم. گاهی اوقات زمانی که شما از بازی کردن‌تان فقط لذت می‌برید و نگران نتیجه نیستید، می‌گذارید غرایزتان شما را کنترل کنند.» بعد از ستاره میلواکی باکس، دیمین لیلارد با کسب 32 امتیاز و استفن کاری که 28 امتیاز گرفت دومین و سومین نفرات امتیازآور تیم تیم لبران بودند. جیمز اکثر دقایق بازی آل‌استار را از روی نیمکت در حال تشویق کردن بازیکنانش بود. او کمتر از 13 دقیقه بازی کرد و تنها 4 امتیاز گرفت و حتی در نیمه دوم هم به زمین بازی برنگشت. کاری در این باره گفت: «می‌دانم او امشب داشت دقایق حضورش را مدیریت می‌کرد. ما اوقات فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم و برای او به‌عنوان کاپیتان تیم‌مان بازی کردیم. امشب بدون شک برای من شبی به یاد ماندنی شد.» برخلاف جیمز که حداقل چند دقیقه در زمین حضور داشت و بازی کرد، کاپیتان تیم رقیب، دورانت به دلیل مصدومیت همسترینگ فقط نظاره‌گر بازی بود. برای تیم او بردلی بیل از تیم واشنگتن ویزارد با کسب 26 امتیاز، بیشترین امتیاز را گرفت. دو بازیکنی که او از تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز صدرنشین جدول کنفرانس شرق دعوت کرده بود، جوئل امبید و بن سیمونز هم به‌خاطر رفتن به آرایشگاهی که مسئولش تست مثبت کرونا داشت، از حضور در بازی آل‌استار منع شدند.
 

Page Generated in 0.0052 sec