printlogo


کد خبر: 226117تاریخ: 1399/12/19 00:00
سوژه

خلیل‌زاده دوئل ایرانی‌ها را از ابراهیمی برد
الریان با شجاع تمدید می‌کند
تیم‌های الریان و الاهلی در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک الریان همراه شد. دو تیم در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که بازیکنان ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشتند. شجاع خلیل‌زاده در این دیدار 90 دقیقه برای الریان بازی کرد و در سمت مقابل نیز امید ابراهیمی از ابتدا تا پایان بازی برای الاهلی به میدان رفت. امید ابراهیمی در دقیقه 46 این دیدار یک کارت زرد از داور بازی گرفت.
شجاع خلیل‌زاده که هفته گذشته موفق شده بود به همراه الریان به دو برد مقابل الخریطیات و پژمان منتظری در لیگ و جام حذفی دست پیدا کند، این بار نیز موفق شد در تقابلی دیگر با ایرانی‌های لیگ قطر به برد دست یابد. یوهان بولی در دقیقه 15 اولین گل بازی را برای الریان به ثمر رساند تا این تیم با برد یک بر صفر راهی رختکن شود. در دقیقه 72 بازی یاران ابراهیمی گل تساوی را توسط ناصر خلفان به ثمر رساندند. در حالی که بازی می‌رفت با نتیجه مساوی به پایان برسد، الریان در وقت‌های تلف شده بازی، توفانی کار کرده و دو بار دروازه حریف را باز کرد. یاسین براهیمی در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه از روی نقطه پنالتی گل دوم الریان را زد و عبدالعزیز حاتم در دقیقه 7+90 گل سوم را برای این تیم به ثمر رساند.
به این ترتیب الریان به یک پیروزی دراماتیک در این بازی دست یافت تا با 31 امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد. الاهلی هم 26 امتیازی مانده و شانس صعود به رتبه‌های بالاتر را از دست داد تا هفته هجدهم را با رتبه هفتم به پایان برساند. شجاع خلیل‌زاده در این فصل یکی از بهترین بازیکنان الریان بوده و از وقتی لورن بلان فرانسوی روی نیمکت این تیم نشسته، عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشته است. خلیل‌زاده این فصل 10 بار در ترکیب الریان قرار گرفته، 826 دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته و دو گل هم وارد دروازه حریفان کرده است. شجاع اگر به همین روند ادامه بدهد می‌تواند به تمدید قراردادش توسط مسئولان الریان خوشبین باشد. بخصوص که بلان از او راضی است و باشگاه هم مشکلی با او ندارد. همین مسأله باعث می‌شود تا پرسپولیس دور شجاع را خط بکشد و شایعه بازگشت او از بیخ و بن تکذیب شود.
 
 
 این اولین قهرمانی من به عنوان سرمربی است
ژاوی: تاریخ جدید برای السد ساختیم
تیم فوتبال السد قطر در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر موفق شد تیم ‌ام‌صلال را با سه گل شکست بدهد و در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ قطر عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 
این پانزدهمین قهرمانی السد در لیگ قطر است که این بار با هدایت «ژاوی هرناندز» سرمربی اسپانیایی رقم خورد. ژاوی که پیش از این سابقه قهرمانی با السد به عنوان بازیکن را داشته است، به سایت این باشگاه گفت: «تاریخ جدیدی برای السد ساختیم. خوشحالم برای اولین بار به عنوان سرمربی، با السد قهرمان لیگ قطر شدم. 
خوشحالم که در این مجموعه از بازیکنان، کادر فنی، پزشکی حضور دارم. هدف ما پیروزی و قهرمانی در تمام رقابت‌هایی است که در آن شرکت می‌کنیم. 
تشکر ویژه برای هواداران السد که در تمام طول فصل و همچنین در بازی قهرمانی با ‌ام‌صلال از تیم حمایت کردند. به آنها قول می‌دهیم که کار خود را ادامه بدهیم و قهرمانی‌های بیشتری را به دست بیاوریم. از بازیکنانم به خاطر تلاش فراوان در طول فصل و عملکرد عالی در تمام مسابقات هم تشکر می‌کنم.»

 


Page Generated in 0.0063 sec