printlogo


کد خبر: 226112تاریخ: 1399/12/19 00:00
لژیونرها

درخشش مهاجم ایرانی ادامه دارد
محمدی و العربی امیدوار به کسب سهمیه
در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، العربی و القطر در استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تک گل دقیقه 10 سباستین سوریا مهاجم کهنه‌کار العربی به سود این تیم به پایان رسید. مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی در این دیدار 90 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت، ضمن اینکه در سوی مقابل هم بشار رسن بازیکن عراقی و سابق پرسپولیس به طور کامل برای القطر در زمین مسابقه حضور داشت.
العربی با کسب سه امتیاز حساس این بازی 26 امتیازی شد و فاصله‌اش را با تیم رده سوم به پنج امتیاز رساند. الریان در آخرین دیدار شب دوم لیگ ستارگان قطر موفق شد الاهلی را شکست بدهد، 31 امتیازی شود و به رده سوم صعود کند. البته مهرداد محمدی در دقیقه 71 می‌توانست بازی خوب خود را با یک گل تماشایی تکمیل کند که شوت محکم روی پای او را جاسم الهیل، دروا‌زه‌بان القطر راهی کرنر کرد تا ستاره ایرانی العربی برای دومین بازی پیاپی گلزنی نکند. در دیگر دیدار این هفته السیلیه با رامین رضاییان با نتیجه دور از انتظار یک بر صفر مغلوب الوکره شد و در رده هشتم جدول باقی ماند.
 
 
قوچان‌نژاد همچنان دور از ترکیب اصلی
گوچی باز هم گل نزد
در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ هلند، تیم زووله که برای یازدهمین مسابقه پیاپی رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اِروه آسیتو به مصاف تیم رده یازدهمی هراکلس رفت. یاران قوچان‌نژاد که پس از پنج هفته ناکامی در دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی برابر هیرنفین شده بودند، این بار نتوانستند به دومین برد متوالی برسند و در بازی خارج از خانه مقابل هراکلس شکست خوردند.
تیم فوتبال زووله با باخت دو بر یک مقابل هراکلس که نهمین شکست فصل آنها بود، ۲۶ امتیازی ماند و در جایگاه دوازدهم جدول لیگ هلند قرار گرفت. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زووله که در ۱۶ مسابقه قبلی این فصل شش گل به ثمر رسانده بود، در سومین هفته پیاپی که به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، نتوانست گلزنی کند.
 
 
پیروزی پانتولیکوس در غیاب مهاجم ایرانی
آزادی در لیست سیاه
در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان، تیم پانتولیکوس که محمدرضا آزادی، مهاجم ایرانی خود را در فهرست بازی نداشت، در ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف تیم رده هفتمی وولوس رفت. یاران آزادی پس از شکست اخیری که مقابل لاریسا داشتند، این بار توانستند در بازی خانگی مقابل وولوس به برتری برسند و تا حدودی از جمع تیم‌های پایین جدول جدا شوند.
تیم فوتبال پانتولیکوس با برتری یک بر صفر مقابل وولوس که چهارمین برد فصل آنها بود، ۲۰ امتیازی شد و با صعود دو پله‌ای در جدول سوپر لیگ یونان، در جایگاه یازدهم قرار گرفت. محمدرضا آزادی مهاجم سابق تراکتور که در این فصل ۹ بازی برای پانتولیکوس در سوپر لیگ یونان انجام داده، برای پنجمین بازی پیاپی در فهرست تیمش حضور نداشت. به نظر می‌رسد این مهاجم جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد و شاید در نقل و انتقالات از پانتولیکوس جدا شود و به لیگ ایران برگردد.
 
 
یک عراقی لژیونر هفته آسیا شد
ناکامی ستاره‌های جوان ایرانی
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته از کاربرانش خواست تا به بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا رأی بدهند. با پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی، روبین سولاکا بازیکن عراقی تیم لفسکی صوفیه با کسب 61/51 درصد آرا، در رتبه نخست قرار گرفت و اللهیار صیادمنش و علی قلی‌زاده، به ترتیب جایگاه‌های دوم و چهارم این نظرسنجی را به دست آوردند.
 
 
دفاع راست تیم ملی همچنان در بند مصدومیت
صدرنشینی دینامو بدون محرمی
تیم دینامو زاگرب در بیست‌وسومین بازی فصل جاری لیگ برتر کرواسی دو بر صفر ریه‌کا را از پیش‌رو برداشت و با 54 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داد. ایوانوسیچ (27) و اورسیچ (67) زننده دو گل دینامو زاگرب بودند. صادق محرمی به دلیل گذراندن دوران درمان آسیب‌دیدگی‌اش غایب فهرست بازیکنان دینامو زاگرب بود.

Page Generated in 0.0055 sec