printlogo


کد خبر: 226022تاریخ: 1399/12/17 00:00
خبر

پات پیروانی‌ها!
افشین و امیرحسین پیروانی در این بازی روبه‌روی هم قرار گرفتند؛ یکی به‌عنوان مدیر تیم پرسپولیس و دیگری در نقش مربی نفت. این دو برادر که در ابتدای بازی همدیگر را در آغوش کشیدند بعد از بازی و تساوی دو تیم دوباره دست در دست هم دادند و با پرچم سفید از زمین خارج شدند.
 
ماسک فراموش شد
یحیی گل‌محمدی که همشه حداقل ماسک را روی چانه‌اش می‌آورد و موقع لب خط آمدن به‌خاطر فریادهایش چنین حرکتی انجام می‌داد این‌بار ماسک را کلاً برداشت و روی دستش انداخته بود. شرایط برای سرمربی صنعت‌نفت بدتر هم بود چراکه پورموسوی اصلاً ماسک نداشت. نیمکت‌نشینان صنعت‌نفت هم روی سکوها بدون رعایت فاصله اجتماعی کنار هم نشسته بودند.
 
آفساید اشتباه
حیدر سلیمانی کارشناس داوری با اشاره به قضاوت امیر عرب‌براقی و کمک‌هایش در بازی صنعت‌نفت-پرسپولیس گفت: «در دقیقه ۲۷، تکل شیری روی سانتر مهاجم صنعت‌نفت باعث می‌شود توپ ابتدا به پا و سپس به دست این مدافع برخورد کند که داور به درستی ادامه بازی تشخیص داد. در دقیقه ۴۹ نیز کمک‌داور دوم این دیدار به‌اشتباه آفساید نوراللهی را اعلام کرد و یک موقعیت خوب را از پرسپولیس گرفت.»
 
صنعت با تماشاگر
صنعت‌نفت آبادان در بازی دیروز از حضور تعدادی از هوادارانش که از ساختمان‌های مجاور بازی را تماشا می‌کردند بهره‌مند شد. این اتفاق پیش‌تر در بازی‌های پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر هم افتاده بود و تیم حریف عملاً هوادار است؛ اتفاقی که حتی اگر مورد اعتراض پرسپولسی‌ها قرار بگیرد فایده‌ای ندارد.
 
پیش‌بینی غلط یحیی
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با صنعت‌نفت پیش‌بینی کرده بود بازی تیمش مقابل صنعت‌نفت جذاب و تماشایی می‌شود اما عملاً این اتفاق نیفتاد و بازی کسل‌کننده بود. البته یحیی در نشست خبری بعد از بازی هم به این نکته اعتراف کرد.

Page Generated in 0.0056 sec