printlogo


کد خبر: 226019تاریخ: 1399/12/17 00:00
حمله هواداران پرسپولیس به رئیس جدید فدراسیون
کارشان را شروع کردند تا قهرمان نشویم

استفاده نکردن پرسپولیس از مهدی ترابی و مساوی در آبادان که همراه شد با برد شش‌گله سپاهان همه شرایطی را رقم زد تا هواداران افراطی پرسپولیس فدراسیون فوتبال را هدف بگیرند و از شرایط ایجادشده انتقاد کنند تا جایی که رئیس جدید فدراسیون فوتبال در کامنت‌های گروهی از هواداران مورد حمله قرار گرفت و به استقلالی بودن محکوم شد.
دیروز پرسپولیسی‌ها یک سؤال بزرگ و مهم را مطرح کردند که چطور ممکن است پنجره نقل‌وانتقالاتی یک باشگاه به‌خاطر شکایت‌های داخل بسته شود. پیش از این در ابتدای هر فصل از مسئولان سازمان لیگ می‌شنیدیم باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را ندارند که البته باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتور غالباً در این دایره قرار می‌گرفتند اما در نهایت با رایزنی و مهلت گرفتن پنجره‌ها باز می‌شد و بازیکنان جدید ضمن ثبت قرارداد، کارت بازی‌شان را می‌گرفتند و بازی می‌کردند؛ اتفاقی که این‌بار نیفتاد و پرسپولیس متضرر شد.
دیروز و ساعاتی قبل از مسابقه صنعت‌نفت-پرسپولیس یک حقوقدان ورزشی اعلام کرد پنجره پرسپولیس بسته نیست. او در فضای مجازی نوشت: «بعد از رأی سوشا باید درخواست بسته شدن پنجره و اجرای حکم‌ استیناف را مطرح می‌کرده و نکرده. پس پنجره پرسپولیس بسته نیست و مراحل آن طی نشده‌. دیگر نمی‌توان مثل قبل بعد از استیناف درخواست تجدید نظرخواهی ویژه کرد. طرفین در ۲۱ روز فرصت ارجاع حکم‌ به CAS را دارند که مهلت آن گذشته.»
با این وجود پنجره پرسپولیس بسته ماند و ترابی موفق به دریافت کارت بازی و حضور در میدان نشد تا با حسرت بازی را از روی سکوهای ورزشگاه آبادان تماشا کند.
بعد از بازی پرسپولیسی‌ها از این مسأله خشمگین به نظر می‌رسیدند و در فضای مجازی واکنش‌های تندی به مسئولان فدراسیون فوتبال نشان دادند و از مسئولان باشگاه خواستند این قضیه را پیگیری کنند که چطور بر خلاف اخبار روزهای گذشته پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه با شکایت یک بازیکن داخلی بسته ماند.
دیروز و بعد از بازی با صنعت‌نفت آبادان علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس با اعتراض به این مسأله در صفحه شخصی خود نوشت: «چرا برای اولین‌بار در لیگ برتر، پنجره داخلی یک تیم با شکایت یک نفر بسته شد؟ اگر بدهکار بودن ملاک باشد بدون شک اکثر تیم‌های لیگ همین مشکل را دارند و بدهکار هستند. چرا فقط برای پرسپولیس این اتفاق بیفتد؟ این موضوع به کنار؛ در تمام این سال‌ها چندبار طلبکاران فوتبال چه مربی و چه بازیکن، حکم بسته شدن پنجره و حتی کسر امتیاز از این تیم را گرفتند؟ چندبار حکم کسر امتیازی که ارگان حقوقی خود فدراسیون به آن رأی داده بود اجرا شد؟ تا به حال چندبار شکایت تنها یک نفر از تیم باعث شده این تیم نتواند از بازیکن جدید خود استفاده کند؟ تنها خواسته پرسپولیس عدالت، عدالت و عدالت است.»
در این میان واکنش هواداران پرسپولیس به این اعتراض جالب بوده است. برخی از آنها معتقدند تیم به‌لحاظ فنی مشکل داشته و روز بد بسیاری از بازیکنانش بوده، پس این حرف‌ها بهانه است اما گروه دیگری هم معتقدند فدراسیون با تغییرات جدید و مدیران تازه‌واردش کارشکنی علیه تیم محبوب‌شان را آغاز و در خصوص پرسپولیس غرض‌ورزانه عمل کرده و باشگاه باید در این خصوص اعتراض کند و پیگیر باشد.

Page Generated in 0.0048 sec