printlogo


کد خبر: 226008تاریخ: 1399/12/17 00:00
روز شلوغ باشگاه استقلال

 
 ظهر روز گذشته فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی، صالح مصطفوی به عنوان مربی و بهزاد نوشادی به عنوان بدنساز تیم استقلال، پس از جلسه با احمد مددی قرارداد خود را با این باشگاه امضا کردند.
 این نفرات در دیدار دیروز تیم استقلال مقابل فولاد روی نیمکت این تیم نشستند. ضمن اینکه وکیل وریا غفوری هم برای پیگیری مطالباتش به باشگاه رفت. در این میان صمد مرفاوی هم که بعد از جدایی فکری از استقلال دیگر سمتی در این تیم ندارد برای گفت‌وگو با مددی به باشگاه استقلال رفت تا این باشگاه روز شلوغی را پشت سر بگذارد. 
برخلاف وعده‌های هیأت مدیره استقلال که گفته بودند از فکری حمایت می‌کنند اما بعد از نخستین بازی استقلال در نیم‌فصل دوم، فکری کنار رفت تا دوباره فرهاد مجیدی به استقلال برگردد. 
این برای سومین بار است که فرهاد مجیدی طی یکی دو سال اخیر به استقلال برگشته است.
 تصور می‌شد فرهاد باز هم در فصل جاری با کادرفنی قبلی خود برگردد اما مجیدی فقط غلامپور و مصطفوی را دوباره به عنوان دستیار معرفی کرد و این بار از یک دستیار جدید رونمایی کرد که باعث اعتراض هواداران شد.
 فراز کمالوند همان دستیاری است که به عنوان مدیر فنی تیم معرفی شده و چون پیشینه پرسپولیسی دارد باعث اعتراض هوادارانی شد که سابقه ذهنی خوبی از حضور پرسپولیسی‌ها در این باشگاه ندارند. به همین دلیل از همان روز اول موجی از اعتراضات باشگاه استقلال را در برگرفت.
 از طرفی هم چون فراز با شاهین قرارداد داشت حضورش در استقلال منوط به رضایت مسئولان این باشگاه بود. البته با وجود تمام اعتراضات و جو منفی که قبل از بازی با فولاد راه افتاده بود، روز گذشته فراز کمالوند با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با استقلال به ثبت رساند.
 به این ترتیب از این پس فرهاد مجیدی به همراه فراز کمالوند، صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور و نوشادی روی نیمکت استقلال می‌نشیند.
 اتفاقی که هواداران امیدوارند به سمت مثبت پیش رفته و استقلال را به قهرمانی برساند.

Page Generated in 0.0043 sec